kardeş türküler/zılgıt halay-malay-kalay/perişan fm/bebe uragan:)

Hava çok güzel, kızımla yürüyüp geldik, şimdi de ev toparlayacağız beraberce. Dün de sürpriz misafirlerimiz vardı. Kayınbrother ve ailesi bendeydi, akşam için kaburgalı nohut pişirdim güveçte, süpper oldu. Uragan'ın menüsüne eklenmiş yeni bir yemek. İnşaallah onun da tarifini ekleyeyim bir ara, yaptığına deyiyor yani...
Bugün yeniden bu türküyü dinleyesim geldi, bak baştan uyarıyorum. Aman ha...
  • Tekrara düştü uragan, "repertuar da zayıfmış" filan denmeye,
  • Türkü güzelce dinlenile,

  • Hatta kalkıp iki zılgıt çekileeee

  • Dileyen kendinden geçip abartabilir hadiseyi (orası size kalmış)

Ben bilmiyorum zılgıt çekmeyi, bilenler bilmeyenlere öğretsin:)




Yarın kuvvetle muhtemel evde olmayacağım kuzu kulaklarım; bir türlü gidemediğim yaseminciğimi ziyaret edip, mut'at fırçamı yiyip geleceğim:)

Bir de bu var izlemek isteyene. Ankaralıların yakından tanıdığı Dünya Radyonun mihenk taşları Perişan fm ci arkadaşlardan kapatma davası yorumu:)






Bunu ekleyip eklememeyi çok düşündüm, fazla çocuksu bulunabilirim, dedim kendime. Sonra "e zaten öyleyim" dedim ve işte belgeleriyle "29 yaşında bebe uragan." Çocukluğumda da çok severdim bu oyucağı, ucunda topu olan bileğe takılıp habire zıplattıran o müthiş oyuncak. Kuzenleri Elif'e getirmişler dün, eee ben denemesem olmazdı ama... :)



Fotoğrafları çeken, ikinci fotoğrafta ayakkabısının ucu görünen kikirciktir.

Yorumlar

SENABERA dedi ki…
Türkü güzelmiş....

Diyette olduğumu unutup, tahinli kurabiye yapıp yeme isteği uyandırdın bende.. Ne olacak şimdi??
uragan dedi ki…
özlemcim;
*bak sorumlu blogger olarak, hemen şimdi, "yap ye, madem canın çekmiş" deyi, attırıverdim tarifi. 1 saatini alır, malzemen varsa. Hem çocuklar da sevinir. Yap da yisin garipler:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy