pestil/feryal öney/işleyen demir ve daha neler neler...

Ben pestilim, çünkü;

İki gün arka arkaya hem ikizlerle (sabah 7 -akşam 6) hem de hasta kızımla ilgilenmek beni epey yordu. Yarı yarıya uykusuz iki gece ve gündüz full mesai :)
Yine iyi atlattım yani, gövdeyi zorladıkça kapasitesi artıyor gerçekten. Yani neymiş efendim; "işleyen demir ışıldar" mış.
Tabi bir de kikirik kızımın bu akşamüstünden beri ateşinin düşmüş olması ve kuzumun daha iyi görünmesi var ki; ana etken bu olsa gerek....

**

Her zaman severek dinlediğim ama bu aralar Feryal Öney versiyonuna taktığım bir kırşehir türküsü ekliyorum bu yazıya da.
Oturduğunuz yerde, omuzlarınıza engel olamayacaksınız. Ben bu yorgunlukla, üstelik yazma hali üzere iken bile başımla eşlik ediyorum türküye....
Ya ben de bir şey var, ya türküde ? (kuvvetle muhtemel ben de, çaktırmayın)
İkisi de olabilir, mühim değil; buyrun dinleyelim :)





Hadi İyi Pazarlar...

Yorumlar

solar dedi ki…
Geçmiş olsun uraganım, canım elifciği çok öpüyorum, bir daha hiç ateşlenmez umarım:)
SERAP dedi ki…
Geçmiş olsun;
İşleyen demir ışıladar demişsin ya sen bu hızla sobeyede cevap veririsin bir güzel:)
uragan dedi ki…
solar & serap;

*sağol ablasının, (bizim taraflarda kullanılan bir ifade biçimi bu,yabancılarsan diye açıklıyorum, mesela amcalar, dayılar; yeğenlerine "amcasının", "dayısının" filan der. ben de seviyorum bunu)
*Teşekkür ederiz, elifim daha iyi şükür.dün akşamüzerinden beri ateşi çıkmadı bakalım, takipteyim:)
****
*serapcım, sayfana iki gün önce girdim, daha önce bıraktığım yorumun cevabını okumak için, ama sobeyi görmemişim, aldım kabul ettim.
*Bu arada türkünün keyfini yerine getirmesine de çok sevindim, bana da iyi geliyor bu türkü:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*