Uyan blog alemi, uragan döndü, kıpırda hadi! / Blog sakinleri : üff gene mi yaaa!

Duramadı, duramıyasıca geldi gene dediğinizi duyar gibiyim:) Ama ne yapayım mail box'ıma yağan e-postalara dayanamadım anacım. Meğer blogumu sessizce takip eden ne çok kişi varmış, çok etkilendim doğrusu. Yorumlarıyla blogda beni yalnız bırakmayan uzun vadeli dostlar -artık bana alıştıklarından ve çok geçmeden burada ya da başka bir yerde dönüşe geçeceğimi bildiklerinden olsa gerek- mail atma gereği duymamışlar, (avuntunun daniskası) neyse yazdım bunu bir kenara :))

Geldi gene, başınızın belası, karanlık gecelerinizin en korkunç kabusu, -gidecek mi kalacak mı?- diye içinizi kemirten, mide kramplarınızın olası nedeni, üf gitse de tıklamaktan kurtulsak diye içinizden geçirdiğiniz sanal bağımlılığınız geri geldi. ahhhhaahhaa...

Patagonya'nın çok sevgili valisi, Warrior kardeşim, mailinin başlığı yüzünden buradayım. Bendenizin kapatmalara karşı olan duyarlılığını bildiğiniz gibi, bunu en incelikli biçimde aleyhimde kullanmanız, dönüşümün en temel nedenlerinden biridir, bir de tabi konuşmadan pardon yazmadan duramayışım var ama o çok mühim değil :) Ve tema ile ilgili önerinizin sadece bir kısmını dinleyip, sizin link listenizden birinin temasını çaldım, üstelik. Fakat kusura kalmayınız , pek renkli bir tercih olmadı yine:)

Aman yaaaa, 3 günlük dünya...
Bi blog keyfimiz var şunun şurasında; bir de çay, kahve, kebap, mangal, çekirdek, ... uzadıkça uzuyor, kısa keselim. Özledim yaaa, iki gün yazmadım, gene de özledim.

Bundan önce kapadığım iki blogda hiç bööle olmamıştım, ama uragan'ı sevmişim ben, anladım. Mümkün olduğunca keyifli şeyler yazmaya çalışacağım ama arada hüzün kokan yazılar da olursa, siz de üzülmeyiverin oldu mu canım. :)





hadi hayırlı cumalar...






Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Harikaaa:) Ben mail atamadım o kadar yoğundum ki:( Şimdi suratıma kıl kıl bakan müdürüme inat yazıyorum... İyi ki döndün...

Bir daha gitme yaaa....
Warrior dedi ki…
Kaç gündür bekliyorum site ne zaman faaliyete geçecek diye:) Sonunda bugün itibariyle iddianame yetersiz bulunarak site hakkındaki dava dosyasını Başkan Uragan iade etti. Alkışlar ve kompetiler....:)

Tekrar hoşgeldiniz. Efendim bir de Candan Erçetin'in müziği vardı bundan önceki yazıda. Sanki, bu diyarlardan gidecek bir daha dönmeyececek hissi uyandırıyordu.

Hergün yaz, hem de 3-4 yazı birden:)Biz kendimizi anlatmasak kim anlar bizi....
solar dedi ki…
eheheh, avuntu değil gerçek; biliyordum bizi bırakamayacağını:)dönüşün muhteşem olmuş uraganım, yeni şablonu çok beğendim:)
hüzünlü yazılar da yazacağız elbette, ama güneş bu kadar parlıyorken keyifli olmak gerek uraganım, gel hüzünleri elimizin tersiyle bir kenara atalım bir süre daha, gittiği yere kadar artık, napalım..
Warrior dedi ki…
Sitenin tema'sı hakkında bişey söylemeyi unutmuşum.Seni hangi renk güzel anlatıyorsa en güzel renk bence o. Yeterki renkler solmasın...

Müziği de çok beğendim bu arada...
uragan dedi ki…
Aysun be; bi daha gitme yaaa'yı yazarken içinden ne geçti, Allah rızası için doğruyu yaz bak bekliyorum:))
manyak bu kız diyosun di mi?, öyleyim ya ne yapayım, akıllanamıyorum ben bi türlü:)
****
Sayın valim; aslında sadece "dava süreci işlerken açıklama yapmam hukuka ve etiğe aykırı olur" yazacaktım; bir baktım yazmaya başlamışım. :)
nasip, vesile oldunuz...
*
şarkının sonunda; "önce çekip gidip, sonra döneceğim" diyorsa da; bence de herşeyden vazgeçmiş bir hali var o şarkının, sanki bilgece bir kabulleniş var; gibi geliyor bana.
*
bir buçuk yıldır bu üçüncü blogum, 10 dan fazla tema değiştirdim, hiç biri bu kadar içime sinmemişti. muamma' ya kullandığı ve blogger'a da bu temayı hemi de xml olarak hizmetimize sunduğu için teşekkürü borç bilirim. ödemeler bir daha ki cumaya...
*
ne güzel ne güzel, beğenmenize sevindim.
****
solarım; tersi-düzü umurumda değil, ittim gitti:))
Dikkat!! Biyo Var ! dedi ki…
Ben biliyodum hemen geleceğini:)Hem bu yüzden mail atmadım hemde aklım sende değil biliyonya:Apış aramdaydı hahhahhaaaaa

Bu halini çok sevdim blogunun.Şirket tanıtımı gibi sevimsiz ve soğuk olan eski gri şablona ciddi savaşım olacaktı valla, yırttın gözüm:)

Kotla olan herşeyi sevmişimdir zaten.Bir de üstüne sende görünce hele daha bi sevdim.

Bidaa "yok gidiyom,bakın gidecem,uzun bi ara verecem,,verdim,veriyom,hüyoop kime diyom"diye bizi kekleme.Ya adam gibi aranı ver uzun süre gelme yada gel.Yalancı çobana işine dönmesin iş.
Hahhahhaaa
GıcıkBiyoBideYanık

Sabahları kahve koyar millet,ben uro tıklıyom"sabah sabah ne yazmış bakalım"diye.Alışkanlığımsın Uroooo.
Hiç ara verme ,kıyamammmm sana bebişimmmmmmmm :D :D :D
SENABERA dedi ki…
Hoşgeldin!!!

İyi ki duramadınnn! Mail yazamadım ama bloğa yazacaktım, "Uro geri dön" diye....:))

Şablona bayıldım bayıldımmmm, süper olmuş, güle güle, iyi günlerde, uzuuunn yıllar boyunca kullan emi!!
uragan dedi ki…
ah biyo ah, hayır bacağını yaktın, beni niye yakıyosun apışarası filan diye :)
*
kotu ben de severim, her yerde her şeyde:)(yalnız yanık bacakla giyilmez, hatırlatayım)
*
benim "emire" şablonuma öyle diyemezsin bi kere, bundan sonraki favorim o benim:)
*
Hayır gıccıklıkta ve bebişim hadisesinde burhan'ı geçtin, ne deyim, bilemiyorum. Allah seni bildiği gibi yapsın:)
uragan dedi ki…
özlem iki gün daha beklesem davet vardı yani, kaçırdım desene. :)
*
ben de şablonu çok beğendim ve herkesin beğenmsesine de sevindim. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy