yaşa fenerbahçe!

Dün akşam maçın devre arasında geldik eve.
chelsea-fener maçını izlemek dururken, yazamadım bloga tabi. David'in kendi kalesine attığı ilk golden sonra yola çıktık ağır ağır, devre arasında da evimize ulaştık. Elif'i yatırıp, kendime bi kahve yapıp oturdum büyük ekranın karşısına. Ümitsizdim, golü bırak ihtimalini bile ummuyordum ki; önce 63. dk. Kazım'ın golüyle oturduğum yerden hopladım, ardından David'in 80. dakikada attığı inanılmaz gole şaştım kaldım:))

(http://www.youtube.com/v/O7je1Nn9B6c&hl=en)


Dünya kupasında Hakan Şükür'ün pasıyla İlhan Mansız'ın attığı gol kadar güzeldi yani. :)

(http://www.youtube.com/watch?v=S-vvzDuz2pg)









***
Umarım İngiltere'de oynanacak maçta da sevindirir Fener.

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Olee oleee oleeeyyy diye bağırdım maçtan sonra. Yalnızdım seyrederken... Berk uyumuştu, eşim annemdeydi!!! Kendi kendime sevindim:) Aslında Berk'in yanına birilerini bulsaydım Taksim'e gitme planım vardı...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy