Yap bi ortaya karışık, yanına da şalgamsuyu! (fener-chelsea maçı/görünmez çocuklar/gülümse!)

Efendim, dün malum maç vardı. Bendeniz 21:30 itibariyle mısırları patlatıp, çayımı da evdeki en büyük kupalardan birine doldurup oturdum tv'nin başına. Oturdum dediysem, ailecek izledik maçı, bir ara Elif de antrede kendi çapında maç yaptı ama o da izledi bizimle epey.
Büyük ekranı basket ve futbol maçlarını izlerken daha çok seviyorum.

Aysun kızacak ama başından beri , maçın 2-1 chelsea lehine bitmesini, iki 15 dakikalık uzatmadan sonra da penaltılara kalmasını umdum, volkan'ın performansını izlemek için. Ama tabi ki, yine fener galibiyeti olacaktı sonunda, öyle inanıyordum. Ama olmadı. İşin garip yanı ilk maçta zayıf performansla maçı alan fener'in bu defa iyi oynamasına rağmen kaybetmesi. Seyirlikti maç, heyecanlıydı, güzeldi. 79. dakikadan itibaren ayakta izledim, o dakikalardaki pozisyonlardan gol çıkmamasına hala inanamıyorum. Maçın yıldızı volkan'dı bence ve ikinci yarının başından beri oyundan çıkmasını dilediğim semih, maalesef forvet olmanın çok gerisindeydi. Gitti, caanım maç, neyse artık bi daha ki sefere...


***


Oldum olası futboldan hoşlanırım ben, daha çocukken bile keyifle izlerdim. Hatta hiç unutmam prekazi'nin bir golü vardı, orta sahadan kaleyi bulan müthiş bir gol, kime attığını hatırlamıyorum ama yabancı takımlardan birineydi işte, ben daha ilkokula gidiyordum o zamanlar. Ama 2004 dünya kupası benim futbol izleme maceramın dönüm noktasıdır, ondan sonra daha bir sadık izleyicisi oldum, yabancılarla oynan maçların.


***


Maçın dışında bu akşam, dün fragmanlarını gösterdiğim filmi izlemeyi planlıyorum, ama gece tekrarını. Bu akşam erken yatıp, gece uyanabilirsem izleyeceğim. Yoğunlaşarak izlenecek filmleri Elifle birlikte izlemek genelde pek iyi sonuç vermiyor.Elifle birlikte izlenecek filmler kesinlikle animasyon çizgi filmler, süper oluyor:)


***





Solar'ın blogunda gördüğüm gülümseten, bulaşıcı kısa filmi ben de eklemek istiyorum buraya,

ve ben de inanıyorum bu filmde anlatılana ama tersi de mümkün ve aynı oranda bulaşıcı, maalesef.










***










***




İnsanı insan yapan şeydir, karşılıksız vermek.
ve belki de en kolayıdır, bir gülümsemeyi esirgememek.
yeter ki "veren olmak" isteyelim.

***

" Gülümsemek sadakadır" diyor ya efendimiz,
çok doğru hatta en kolay ve en güzel sadakadır.




***

Gülümseyen ve bunu bulaştıranlardan olmak dileğiyle...




Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Ben Berk'le uğraşırken yediğimiz ilk golü göremedim ama öğrendiğimde tamam dedim iş bitti:( Ara ara Liverpool - Arsenal maçına kaysak da gönlümüz ordaydı!!!

Volkan yine yaptı yapacağını ama... Gerçekten güzel kurtarışlar vardı. Orta saha keşke biraz daha becerikli olabilseydi!!!

Kısa film ise bildik bir öyküydü ama güzeldi.
solar dedi ki…
haklısın uraganım, tersi de bulaşıcı..
ben yenileceğimize inandırdığım için kendimi sürpriz olmadı, kendini en kötüye hazırlamak o açıdan iyi bişey sanırım:)
uragan dedi ki…
solar be, ben inanıyordum 2-1'e, sonra da penaltılarda alacağımıza, yeterince inanamamışım demek ki, 2-0 ' da kaldı.:))
**
kötüye hazırlaya hazırlaya, umit diye bi şey kalmadı içimizde ya...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy