ağlama anne benim için ağlama!

...sen ne olur çocukluğumu sakla
tek kalan bu elimde avucumda...

Annemin; annelerimizin, tüm annelerin, anne adaylarının ve anne olmayı her şeyden çok isteyen tüm kadınların anneler gününü kutluyorum, tabi kendimi de unutmayayım...

Annelerin klasiğidir ya, "anne olunca anlarsın" ; yıllarca ezber edersiniz bu cümleyi, onu her üzüşünüzde duyarsınız. Amaaan be, dersiniz hatta ilerleyen zamanlarda duya duya, ama gerçekten "anne olunca anlarsınız" ne demek istediğini.

Ben genel itibarla erkeklerin pek çok konuda kadınlara göre daha şanslı olduklarını düşünürüm, bir kaç istisna hariç.

İstisnalardan biri; Erkek beyninin, kadın beynine oranla ayrıntıları düşünmek noktasında daha düz kalışı,(bunu bir ara açalım)
İkincisi ve en önemlisi; Anneliği hiç tadamayacak olmaları...

Blogu okuyan baba var mıdır bilmem ama, bir canı içinizde taşımak, dünyada hiç bir kelimenin ifade edemeyeceği kadar muhteşem bir şeydir. Eşi-benzeri olmayan bir duygudur. Varsa eğer babalara; "Anne olunca anlarsın" da diyemiyorum maalesef:))

Bugün en sevdiğim, "anne şarkıları top 5" 'i yaptım, isteyen istediğini seçip dinleyebilir; tabi çalan şarkıyı durdurmayı unutmadan...


















Yorumlar

solar dedi ki…
anneler gününü tekrar kutlarım ablacığım:) hep sağlıklı mutlu ve huzurlu olmanızı dilerim; ailecek dilerim, çünkü aileden biri sağlıklı, huzurlu ve mutlu olamazsa, melek anneler de olamıyorlar..

ayrıntılı düşünmek, bizim de bununla sınandığımızı yazmıştın ya bir ara, orada takıldım ben, içime işledi:)
Warrior dedi ki…
Anneler gününü kutluyorum Uragan. İnşallah bu duyguyu hayatının her safhasında duyarsın. Bu arada siteyi takip eden diğer annelerin de anneler gününü kutluyorum. Baba olmadığım için diğer konularda birşey diyemem:)
uragan dedi ki…
Solar & Warrior

Solarım, sağol. Ben de güzel dileklerinin aynılarını senin için diliyorum.

*

ayrıntılarda boğulma :))

**************

Teşekkür ederim Warrior. Diliyorsan eğer nasip etsin mevla, dileyen herkese nasip etsin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy