Duymak istiyorum/Şimdi hayallerdesin/Raskolnikov

Biyonik arkadaşım buyrun, dinleyin efenim şarkınızı :)

Cem-Ali deyince ilk aklıma gelen şarkılardan biri de; duymak istiyorum ile aynı albümde yer alan "şimdi hayallerdesin"

Ve fakat bu şarkının Zerrin Özer versiyonunu daha çok severim, onu da ekleyelim buraya.


"90 ortası türk pop müziği damar şarkılar" resmi geçidi gibi oldu ama olsun.

Hava müsait; gökyüzü gri, güneşin ışıltıları bulutların arkasında kalmış, ışık yok, renkler de soluk. Bugün de böyle olsun bakalım.

Bu hafta istek haftası dedim bi kere, her ne kadar "damar şarkılar" tabir edilen bu tarz şarkıları dinlemekten genel itibarla imtina etsem de (türkülerden değil ama), söz verdim bi kere, istek listesi bile hazırladım, bu saaten sonra dönüşü yok!

Hem bir kaç gündür Raskolnikov ile devam eden arkadaşlığımızı da düşününce... ben de hareketli, neşeli şarkılar dinlemek istemiyorum zaten. Önümüzdeki haftaya hem kitap biter, hem ben de toparlanmış olurum, umarım:)

Eee, ne de olsa yarın da Özlem'in isteği olan "değmen benim gamlı yaslı gönlüme" yi dinleyeceğiz, bu hafta böyle gam, gasavet, keder üçlemesinde geçecek, anlaşıldı.

Başa gelen çekilir :)

Yorumlar

solar dedi ki…
ben de bu ara neşeli şarkılar istemiyorum uraganım, angara nasıl bilmiyorum ama burada yağmur yağıyor, bulutlu havalar birkaç gündür.
olsun, böyle iyi, böyle güzel..
SENABERA dedi ki…
Valla o türkü aklıma nereden geldi bilmiyorum, ama ilk aklıma geleni yazdım... Diğer istek şarkılar da süper yani " Duymak istiyorum" ve Dalgalandım da duruldum "... Ayrıca " Dönülmez akşamın ufkunu" da heycanla beklemekteyim...
Dikkat!! Biyo Var ! dedi ki…
Uro arkadaşım,dinlemez olur muyum hiççççç!
Dün bloguna müzik seti muamelsi yapan birine denk gelmedin mi sayaçlarında.Hani devamlı yenile yapıp şarkı dinlemek için blogunu simgeye alan biri:)

Neden dün yorum yazmadım?
Çünkü bu sayfada yorum yazarken şarkı dinlenilmiyor!
Bi ayarı yok mudur bunun Uro?Hem yorum yazıp hem şarkımıza limon sıkılmama ayarı yani.

Madem herkes bunalım takılıyor.O zaman yeni isteklerim şunlar:
Deniz Arcak-Eller aldatır
Gülay-Takvimlerden haberin yok mu?
Sibel Alaş-Adam
Zeynep Casallini-Duvar
Cemali-Şimdi Hayallerdesin
Yakup-Platonik(benden duyuyor olmalısın)

Ne zaman istersen ve tabii ki istersen koyabilisin.Kolaylık olsun diye yazdım.

Özel Not:Şu yukardaki tezahuratları futbola ve tuttuğun takımla vb ilgili sandım ve dün açmadım ama senin yorumundan sonra açtım kiiiii "çalarım ben bunu Uroooo" demeden sen icazet verdin,sağol canım.
Süpermiş:)))))
uragan dedi ki…
Solar & Özlem & Biyo

solar; al benden de o kadar, luyunun dibine az kaldı:(
**
Özlem; Cumaya dönülmez akşamın ufkunu ekleyeceğim, tam sırası.
**
Biyo;ondan sayfa yenilemen arttı diyosun yani:)
*
benim bildiğim yok be arkadaşım. dinle de yorum yazmasan da olur:)
*
Perşembe boşdu, takvimlerden haberin yok mu? yu ekleyelim o güne de madem. Ben de pek severim onu, kimimiz yorgun, kimimiz suskun, kimi isyankar; bundan böyle bana meyler dost, geceler düşman. oooof of.
*
Ben senin seveceğini tahmin ettiğim için ve çalacağını:), ondan bıraktım yorum sana, görsün de kendine de yapsın bi tane deyi.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*