uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bu planlanmış bir yazı değildir!

Biyonikkedi'nin blogunda bahsettiği planlanmış yazılar, acayip kolaylık sağlıyor insana. Yazınızı yazıyor ve yayınlanmasını istediğiniz gün ve saati girip, yayınla diyorsunuz; o saat, o dakka yayınlanıyor yazı. Bir önceki yazıyı akşam yazmış ve blogger'la kafa kafaya verip planlamıştım:) Sabah kalktım, oooh, baktım ne güzel muhabbet bağı karşıladı beni.
**
Dün gece elimdeki kitabın esiri oldum, en son ikiye kadar dayanabildim. Katilin kim olduğunu epey merak etsemde 70 sayfa vardı bitmesine ve daha fazla okursam uyanamayacağımı bildiğimden, mecburen uyudum. Katilin kim olduğunu öğreneyim, söz size de söyleyeceğim :)
**
bak bunu şimdi yazıyorum, planlanmış filan değil yani :)
**
Havalar ısındı ya, bahar geçiyo, yaz geliyo ya...
Ev gözüme leş gibi görünüyor, bi dip-köşe girişmek lazım ama giremiyorum bir türlü ev işçisi moduna. Hiç içimden gelmiyor, gelmesini de beklersem, yaz geçip kış gelecek :)
**
neyse ya, bakcaz artık, mecbur bi hale yola koycaz, ama!
**

nırınırını nırınırını nııı nını nıı nııııııı
.........
muhaaabbet bağına girdim buuu gece
açıılmış gülleeeri derdim buuu gece.
vuslatın çağınaaaaa...
9 yorum:

Uragan terbiyesiz bilooma link vermiş.
Çok dugulandım.
Şu an ağlıyom.Sümüümü de koluma sildim.Kol ağzı kayış gibi oldu bide parlıyo.Sümük kuruyunca cila gib oluyomuş,güzel.

Uro
Önce sana teşekkür ederim.Bu ödülüüüü beni camii avlusuna bırakıp kaçan babam için alıyommmm.

Ödülüm nerde huleynnn


O kadar dugulanmışım ki y yi bile yutmuşum.Yada yanlışlıklan koluma sildim sümüklen belabel,bilmem ki o duygunun "y"si nerde :/

Len gibinin "i"si de yok lennn.

Uro bidaa bana link ney verme,bak sapıtıyom:/


Uragan tam anlamıyla olmasa bile silkindim ve geldim:)Sen bu şarkılara devam et,ne zaman canım sıkkın olsa neşeleniyorum valla.


biyooooo;

bu ilk gafletim değil ki, daha önce de şu linkteki yazımda böyle bi gaflette bulunmuştum. (http://moruragan.blogspot.com/2008/05/biyonik-ite-ark-metin-az-sonra.html)
**
hayır, bi şi değil, bizim camiada adım çıkacak,
"-kııız, şu mütedeyyin geçinen uro var yaaaa
-haaaa, biliyom, ne olmuş?
-ay, duy da inanma şekerim, şu ayıpçı biyoynan takılıyo" diye:))
**
keşke duygulanmasaydın be biyo, sen duygulanınca ne kadar iğrenç bi şi oluyooo:)
**
cami avlusuna bırakıp kaçan babadan sanane kızım, boş versen onu;
**
ödül, benim bloguma elini kolunu sallaya sallaya girebiliyor olman!
yetmiyo mu nazımım! :)
**
zaten iki kere bulundum link verme gafletinde, üstüne bi de foto gafleti üç; yeter gari başka yok, sen hakkını kullandın:)
sıradakiiii...
**


serap;

sesin soluğun çıkmıyor, arka arkaya yazdığın kuyunun dibinden bildiren yazılardan sonra, meraklanmıştım doğrusu.
*
iki gün ölce gelseydin, kuyunun dibinden çıkamazdın vallahi. iyi ki bugün gelmişsin.
*
nietzche okuma bence bir süre, ara ver; ciddiyim bak, şaka yapmıyorum. şöyle çık gez dolaş, eylülüde al, oooh, güneşe doğru yürüyün ana-kız. :)


hayır, bi şi değil, bizim camiada adım çıkacak,
"-kııız, şu mütedeyyin geçinen uro var yaaaa
-haaaa, biliyom, ne olmuş?
-ay, duy da inanma şekerim, şu ayıpçı biyoynan takılıyo" diye:))

Hay allaam yaa
Hâla bu yorumuna gülüyom iyi mi:)
Akşamları bar çıkışlarında felan yakalanan ünlüler gibi beni de Ankara'da senin evden çıktığımı gören paparazziler manşet atıyorlarmış:

Flaş flaş flaş
Sayın seyirciler şimdi aldığımız bir son dakika haberini iletmek için yayınımıza ara verdik.
Mütedeyyin Uro'nun inkar ettiği gerçek ortaya çıktı.Uro, Ayıpçı Biyo ile takılıyormuş sayın seyirciler!
Ayıpçı Biyo'yu mütedeyyin Uro'nun evinden çıkarken görüntüledik.

-İşte Ayıpçı Biyo geliyor
Efendim ne diyeceksiniz bu ilişkiye?
(Ben ellerimle,tişörtümle yüzümü gizlemeye çalışarak arabama gitmeye çalışıyom bu arada)
-Yok öyle bi şey!
-Uro'dan çıkarken yakaladık işte sizi,hâla inkar mı edeceksiniz?
-Biz sadece arkadaşız.
-Efendim ne yaptınız içerde
-Kısır yidik,çay içtik.Keki yakmış Uro,onu yiyemedik.
-Bi ara evden bağrışmalar geldiğini duyduk
-Heee o mu?Uronun kikirik,Benim bebeye oyuncaanı vermedi de kapıştı cadılar.
-Ama ayrı dünyaların insanları dediler sizin için
-O ne len?Uzaydan mı geldik biz?
-Ama bi müddet inkar ettiniz ilişkinizi efendim.
-Sizi alıştırana kadardı o.Hangi kamera şekerim?
Artık saklamıyoruz.Dünyayı güzellik kurtaracak,bir insanı sevmekle başlayacak herşey.Kalıplaşmış kutuplaşmalara son.Uroyu seviyom huleynnnn var mı itirazı olan!!


Hahhahhahaaa


biyo; sabah sabah beni iyi güldürdün. dün onu yazarken de çok gülmüştüm ama itiraf ediyorum, seninki daha iyiydi. :))


Allah güldürsün bacım:)
En kötü yorumumuz aman günümüz böyle olsun ehehhee

(Hani ""Aman bacım tikkat biyo manyağı var!Isırabilir!""bilokırıyken şimdi ne oldu da,neden biyonikkedi bilokırı oldum şimdi,dimekki oraya yeni yazı atmış yada yorum cevaplamışım.Tiz gidile :D )


tiz gidildi, okundu, dönüldü.
Kasadaki çilekler süpper gözüküyor, taşıyan da tabi:)
*
hadi git gez gel bakem, alışmıştım gerçi, bakalım bu çatlak biyo:) bugün ne yorum yapmış diye, ama; bu yüzden de tatil ertelenmez ki canım!
*
ben sabahları nasıl ayıkacam :)şimdi.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate