der-top / gelmiş bahar geçmiş yazlar, neyleyim!

Yazalım bakalım,


  • Dün sabah beni acayip zorlayan bir rüya gördüm, tam araf durumuydu, iki arada bir derede kalma hali. İçinden çıkamayınca uyandım!
  • Kuzucuğumun "anneler günü" öpücük ve kucaklamaları bütün gün devam etti, harikaydı.
  • Suç ve Ceza'nın arkasından, Ahmet Ümit'in Kavim adlı, polisiye romanına başladım. Benzer sorgulamalar bu kitapta da var ve hayret ki edebi anlamda da fena bi kitaba benzemiyor. Mesnevi'ye devam tabi, bunları araya serpiştiriyorum.
  • Dün akşam Nurcihanlara gittik. Keyifli bir akşam geçirdik.
  • Uzun zamandan sonra bir yere giderken hazırlandım. Ne bulduysam geçirip, çıkmadım. Ve aynaya baktığımda sevdiğim benime yakın birini gördüm bu defa, şaşırdım. Ve gülümserken, gözlerimin yanında oluşan ince çizgileri sevdim. Bakışlarım da eskisi kadar yabancı gelmedi bana.
  • (Biyonik arkadaşım epey vakit önce, fotoğrafımı rica etmişti benden, fakat gerçekten hiç bakmadığım için kendime ve de uygun bi fotoğraf olmadığından gönderememiştim. Dün hazır biraz derli-toplu iken, bir kaç fotoğrafımı çekmesini rica ettim eşimden. Biyonik; yazıdan sonra ilk işi sana göndericem, bu arada ilk beşi de kapattım.)
  • Sağolsun Nurcihan, bana yine iyi geldi. Rüyamı anlattım, konuştuk biraz. Üstüne de rüyadan daha çetrefilli bir kahve falı :))
  • Eve geç geldik, uykumda yoktu. Epey okudum, baktım saat 3'ü geçiyor, hadi namazı da bekleyeyim öyle yatayım dedim ve bunu der demez uyku bastırdı:) Ama direndim, oturduğum yerde içimin geçmesi nedeniyle başımın sürekli düşüşlerinden sıçrayarak, saati dört ettim. Kitap, hayal, gerçek, rüya şeklinde bir kırkbeş-elli dakika, sonra namaz ve nihayet uyku!
  • Deliksiz bir uykudan sonra sabah dokuzda ancak uyanabildim.
  • Kikirciğe güzel bir peynirli omlet ve meyve suyu, kendime de az sütlü-şekersiz sert bir kahve hazırladım, iyi geldi.
  • Benim için önem arzeden ama bir türlü gerçekleştiremediğim; "az ye, az uyu, az konuş" düsturunun konuşmaya kadar olan kısmında fena değilim bu aralar. Bir de şu çenem biraz az çalışsa, kas yapacak yakında :)
  • Bugün -ev işçisi- olmam hasebiyle yapmam gereken bi yığın işim var. Artık yazıyı sonlandırıp, işlere girişmek lazım...
  • Çok güzel bir türkü seçtim bugün için, aynı türkünün iki versiyonunu koyuyorum, ikisi de harika.
  • Herkese iyi bir hafta diliyorum, umarım işleriniz yolunda gider. Mevla güzel umutlarla doldursun yüreklerimizi.
  • -bitti-







Yorumlar

Dikkat! biyo var ! dedi ki…
İşyerinde pekte iyi olmadı bu müzik be Uro.Hem dilinden hem nağmesinden:)
Zaten benden iycene tırsıyorlarken bu müziklerle hööyt demiş gibi olmuşum;P

Biyonik arkadaşın o fotoğrafları ayıpçı bi siteye gönderecek,eh tabii üzerinde biraz fotoşopla oynadıktan sonra.Giyimle ilgili detayları halledeyim bide 5 kilo kadar incelteyim seni tam olcek.Kimse sana "babana bile güvenmemen gerektiğini"öğretmedi mi ehehheee
AYSUN dedi ki…
Haha resimler de gönderilmiş:) Biyo beklentini karşıladı mı uragan diyorum? Off sana uro diyemiyorum... Bir tek muro var benim için:P
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Hee Aysun
Tam beklediğim gibiydi benim Urocum senin Murocun;)
Bide gerekli düzeltmeleri yapınca ayıpçı sitenin en çok tıklanan,en hit alan kızı olcek.Hadi sen de bi resim gönder bana hahhahaa
uragan dedi ki…
şşşşşşşş, alooooooooo
ne numara dönüyo bakayım burda!

**

duymayım bi daha haaa!
çektim kılıcı, bekliyorum, bi daha fotoşop lafı geçerse doğrıycam seni :)

*****
evet be aysun, bi gaflette bulunduk, görüyon işte halimi:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy