Dönülmez Akşamın Ufkundayız / Münir Nurettin Selçuk / Ahmet Özhan

Dinlediğimiz tabi ki Münir Nurettin Selçuk yorumu. Dileyen, bunu fazla ağır bulan durdurup Ahmet Özhan yorumunu da dinleyebilir. Hizmete bak yaw :)

 






Dönülmez akşamın ufkundayız'ı izninizle kendim için çalıyorum. Ortaokul yıllarımda bu şarkıyı söyleyebilmek için ciddi gayret sarfetmiş, sonunda çıkışlarda detone olmadan söylemeyi başarmıştım. Yıllardır hiç denemedim söylemeyi, ama onca yıl içtiğim sigaralardan sonra sanmam ki nefesim yetsin...
O günlerin anısına,
bu şarkı sana,
uragan!

Yorumlar

Biyonikkedi dedi ki…
Uroooo
Koşşşş kavga varr!!
Biyo biloooonda sana sataşmışşşş :)))

Ciddi Not:Müzikler için teşekkürler Uro,içimizi baydın valla.
Biyo
NankörOlan :D
uragan dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uragan dedi ki…
baktım şimdi, kurabiyeleri büyük kesmişsin, minnacık minnacık yapcan, bi lokmalık:)
*
ne sataşıyon ya, ne güzel hatıra niyetine saklarlar işte, kurtlanana kadar.
*
ne dimek, ne zaman isterseniz bayarım.
bak kızdırma; tuti-i mucize guyem, hem ne desem laf değil, çalarım bayılmayı görürsün:), hakkaten nankörsün haa:)
*
şaka bir yana sert mi oldu, kurabiyeler?
Biyonikkedi dedi ki…
Kızzzzz
Önce ne yazdında sildin bakiim ha(elim belimde :D)

Sert oldu ama tadı yerideydi bide üğül üğül olsaydı nefis olcekti.
Kızlarım yaptı valla,tam ölçülerindeydi ama anca şekil verip kesti bebelerim naapsınlar.Çok kulağını çınlattım acı acı:)

Uro bi istek listem olcekti be anam,bi ara bulup çalsan diyecektim.
Taam taam kaçtım:)))
solar dedi ki…
münir nurettin selçuk demişken, 'beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın' dememek olur mu uraganım ha:)gerçi bunun timur selçuk yorumunu daha çok severim..
uragan dedi ki…
Biyo & Solar

Biyonikim; aynı yorumdu, sadece bir kaç kaba kelimeyi çıkardım o kadar :)
*
üğül üğül, sen de hakkaten iyi ankara ağzı var, sen şimdi "çıkla" yı da biliyorsundur, kesin!
*
dur hele bi dur, istekleri aralara serpiştircem artık, seninkilerden çalınca haberdar ederim seni, meraklanma sabırsız kedi:)

****
Solarım; aaah ah, çok severim ben de. senin gibi genç birinin klasik türk sanat müziği şarkılarını sevmesine nasıl memnun olduğumu itiraf etmeliyim. onu da yazdım bi köşeye, bakayım bi aratayım, varsa dinleriz bi ara, sana da haber veririm tabi:)
ben boşuna ablasının gulü demiyom sana, eh işte ablasının gulü bu gulü... :))
solar dedi ki…
bu şarkılar sevilmez mi uraganım, böylesine samimi duygular bu şarkılarda kaldı artık, maalesef..
onu bulamazsan şayet, dargın ayrılmayalım ya da hatırla ey peri de olabilir:)
SENABERA dedi ki…
Ee Ahmet Özhan versiyonu nerede..?
Ben mi göremiyorum??

Bu şarkıyı detone olmadan söylemek, önemli bir başarı bence...
Kuaybe dedi ki…
Ya Uragan, valla sen dinlenip dinlenip okunacak kadınsın..

Ben öyle yaptım bu gece :))
Dikkat!! Biyo Var ! dedi ki…
Kuaybe,

Yanlışın var:)
Dinlenip dinlenip okunacak değil Dinlenip dinlenip dövülecek kadın aslında bu Uragan.
Hahhahhahaaaytt
Yaptım mikropluuumu giderim ;P

Not:"Çıkla" ney,bilemedim gııı.
uragan dedi ki…
solar&özlem&kuaybe&biyo

solarım; buldum, dinledim, eklerim önümüzdeki hafta bi gün.
*
bu yorumu yazarken de "ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktır"' dinliyorum, münir nurettin'den.

*******
Özlem, valla ben de görünüyor, dinledim de, sorun gözükmüyor ama...
*
şükran kesira, fakat korkumdan deneyemedim söylemeyi, ama bugün deniyecem elif uyuyunca.
********
Kuaybe; öyleyim di mi?, evet öyleyim (kemal sunal tarzında okunacak)
*********
Biyo;
dövülecek haaa, yazdım bunu bi köşeye, görüşürüz bakalım, hero kılıcı mı keskin, kill bill kılıcı mı?
*
çıkla; sırf, sade, eklentisi olmayan, katışıksız..
*
mesela çocuklara yesin diye sadece ekmek verirsen; "ne o anan ekmeği çıkla mı yediriyor sana?" diye sorarlar, adama.
SENABERA dedi ki…
Uro bugün görünüyor AÖ yorumu, ama dün yoktu valla...:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*