gerçekmiş gibi olan rüyalarımın acı tarafı

Rüya deyice aklıma geldi, kikirik de uyuyor hazır, yazayım içimden de gelmişken.

Geçtiğimiz yaz bir rüya gördüm ki ufff.
Hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyandım.

Çok sevdiğim bi arkadaşımın ölüm haberini okuyorum gazeteden, görmeye gidiyorum. Bir odaya alıyorlar beni, giriyorum. Eski bir divanın üzerinde yatıyor, bembeyaz. Odada oturan ve Kur'an okuyan bir sürü beyaz örtülü yaşlı teyze var, hepsi çıkıyor tek tek.

Sonra, elini alıyorum avucuma, hem ağlıyorum hem konuşuyorum. Yaşarken görmek nasib olmadı, ölümüne mi gelecektim ben senin, diye içli içli ağlıyorum epeyce. Bir bakıyorum, yerinde doğruluyor arkadaşım, gülümsüyor ve iyiyim ben artık merak etme, diyor. Sıkı sıkı sarılıyorum, sonra koşarak eşini çağırıyorum, ölmemiş bakın, yaşıyormuş; diyorum.
Herkes tek tek odaya doluşuyor, beyaz örtülü teyzelerin yüzünde nurani bir mutluluk. Herkes gülüşüyor, seviniyor, aralarına alıyorlar arkadaşı, inanamıyorlar, dokunuyorlar filan.

Ölü hali öyle gerçekti ki, öyle soğuk ve beyazdı ki ve ben öyle perişan bir haldeydim ki anlatmanın imkanı yok, kendi ağlama sesime uyandım, yastığım sırılsıklam olmuştu, o kadar yani!

Bu kadar gerçek rüyalar görmek pek çok açıdan güzel de olsa, acı şeyler gördüğümde de kaç gün kendime gelemiyorum.
Niye yazdım bunu, hiiiiç, içimden geldi.

uro kuyunun en dibinden bildirdi.

Yorumlar

Warrior dedi ki…
Desene senin dokunuşunla ölüler diriliyor:)İnşallah her dokunduğun kişiyi bu dünyaya geri getirirsin.

Rüya analizi ile ilgili bir yazı yazmıştım, belki bakmak istersin;

http://www.cemaat.com/6637/ruya-analizi-uzerine
uragan dedi ki…
şakası bile ürkütücü, lütfen!
*
hem rüyada ölü gördüğün kimsenin ömrü uzamış derler...
*
Ben okumuştum o yazını, o zaman warrior olarak bilmiyordum ama...
*
nazan öncelli bir yazın vardı, onu çok beğenmiştim, nazan'ın her dönem halini seven biri olarak.
bir de kariyer, diye bi yazını okumuştum, o da hoşuma gitmişti.
*
ben seni tanıyorum sanki ama;
soru1. memleket konya mı?
soru2. "hale,lale,jale, bütün mahalle" cümlesi sana bir şey ifade ediyor mu?
**
soruların cevabı evetse yakın mesai arkadaşlığı yapmış olabiliriz, hatta seni ve bi arkadaşını evimde bile ağırlamış olabilirim, emin değilim ama cevapları bi alalım bakalım...
AYSUN dedi ki…
Babamın cenazesini o ölmeden bir hafta önce gördüğüm rüyam aklıma geldi:( Her anı gerçekti sanki... Uyandığımda anneme sarılıp ağlamıştım... Ama bu rüyayı ancak bir sene sonra anlatabilmiştim:(
Warrior dedi ki…
Cevap 1:Memleketim Konya değil ama Konya'ya çok sık gidip gelmişimdir. Bir keresinde cemaat.com Konya toplaşmasına gitmiştik arkadaşlarla.Orada olsan seni kesin bilirdim.

Cevap 2: Bu cümle ben de birşey çağrıştırmıyor malesef:(

Seninle daha önce karşılaşmadığımıza eminim, ben pek ortalıkta görünmem

Başka soruların varsa alabilirim
uragan dedi ki…
Aysun & Warrior

Aysunum; nasıl anlatılır ki böyle bir rüya:(
Başınız sağolsın ve Allah sabır versin, diyebiliyorum, ancak.
**
Warrior;
Ben tamamen karıştırmışım, bi kere o arkadaşın branşı uluslarası ilişkilerdi ve öğrendim mesleğe devam ediyormuş. İsimlerden biri onun eşinin adı idi..
***
Ben cemaatin sessiz takipçilerindenim. arada girip, bir kaç yazı okuyup çıkıyorum. O yüzden toplaşmalarla filan ilgim yok, hiç bir toplaşmasına katılmadım zaten genel itibarla toplaşmalardan da fazla hazzetmem.
***
teşekkür edrim, başka sorum yok :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy