uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Gezdim, Gördüm, Geldim.

etiketler:
Az sonra, demiştim ama fırsat olmadı maalesef yazmak için. Sağolsun örgü meraklıları kapımı aşındırmaya devam ediyor :)

Aslında bu sabah gördüğüm rüyayı yazacaktım ama yazmaktan korktum, vazgeçtim.

Size de oluyor mu bilmem ama benim rüyalarım gerçek gibi oluyor. Rüyanın içinde yaşadığım her şeyi gerçekten yaşamış gibi oluyorum uyandığımda. Hatta bugün dolaştığım sokaklar bitmeden (bir camiye gidiyordum, arka sokaklardan) uyandım, su içtim, sonra tekrar yattım, kaldığım yerden gezmeye devam ettim. Sonunda da vardım, varacağım yere :/

Özlediğim ya da gidip de bir daha görmek istediğim yerleri, uzun zaman görüşemediğim dostları, önceden yaptığım ama şimdi fırsatını bulamadığım şeyleri rüyamda görmeyi dilerim ben. Çünkü o kadar gerçek oluyor ki rüyalarım, o an, orada yaşıyormuş, o havayı soluyormuş gibi oluyorum, hasret gideriyorum adeta.

Bazen de korkuyorum bu durumdan, tuhaf geliyor. Ya deli, ya veli oldum ben; diye avutuyorum kendimi:)
Kuvvetle muhtemel birincisi, çünkü veli olmak kim, ben kim yani, peh peh peh.

uro kuyunun dibinden bildirdi.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate