uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

google abi-histats.com-uragan ortak çalışması / one way or another

Efenim malum hepimizin sayfalarında bu sayaçlardan ya da benzerlerinden mevcut. Pek çok sayaç gibi histats da blogunuzu ziyaret edenlerin nereden geldiklerini, hangi url üzerinden size ulaştıklarını gösteriyor. Bir de bunlara ek olarak; arama motorlarından sizin sayfanıza düşen kekleri ve ne ararken sizi bulduklarını da listeliyor.

Ne arıyordun, uragan'ı buldun, bakalım.
Üsttekiler, aramalara yazılanlar; alttakiler de benim cevabım olacak.


Kıymalı biber dolması

Efenim en çok hit alan arama bu histats'a göre ve bence de en mantıklı aramalardan biri. Keşke tarifi de yazaymıştım, bari gelenin bi işine yarardı. Öyle kuru kuru iki foto, bi de ben öyle severim, böyle yaparım, o kadar kişi onu okuyup küfretmiştir bana, madem tarif yok, ne diye yazıyon başlığa kıymalı biber dolması, deyi. Ne obur milletiz ha, iş yemeğe geldi mi internetin kurdu oluruz kurduuu.

**

ağlarsa anam ağlar

Evet canım, şüphen mi var. Bi de "ana gibi yar, bağdat gibi diyar olmaz" var da, bunun neyini aratıyon anacım, anlamadım ki, az da değil ha tam 7 kişi bu cümleyi google'da aratıp, beni bulmuş.

**

uragan

buyrun benim :)

**

aşık veysel'in orman şiiri

ha evet, çocukkene benim şiirim diye koccaaa milli eğitimi kandırdığım şiir. Sonunda kabak başıma patlamıştı ama, olsun. Sanki başka kimin başına patlayacaksa!


**

others

En anlamadığımda bu ha, others yazıyorsun arama motoruna, nasıl beni buluyorsun, direk lost'a gitmen lazım aslında, en çok others orada var. Bu akşam 21:oo'de, dizimax'de canım, bak ben izliyecem mesela, sen de izle. Othersları görürsün orda.

**

site:moruragan.blogspot.com

Ulen kardeşim, madem adresi biliyon, ne diye aratıyon, yaz adres çubuğuna bi de enter de, bitti gitti. Al sana moruragan, hayır adres çubuğunda blogun adı görünecek diye çekiniyosan, internet seçenekleri deyi bi şey var bilgisayarın denetim masasında, sil geçmişi kurtul moruragandan.

**

dağlarına bahar gelmiş memleketimin

Sanırım bu cümlenin kime ait olduğunu merak ettin, söyleyim, Ahmet Arif canım, var mı başka bi şey?

**

Oğuz Atay unutulan özeti

Seni tembel seni, bul özeti götür ödev diye, de mi? Ama yoook, bir iki kitaptan bahsettik diye burada kitap özeti neyim bulamazsın, bi zahmet okuycan...

**

Türbanda iğne

Aaaaah ah, bam telime bastın şimdi, takıldığında türban, takılmadığında geleneksel, anneannelerimizin örtüsü gibi, ayrımını yapan nesne.

**

Uyandırma metodları

Güzelce ismiyle seslenicen olmadı bir-iki dürtükle. Hala tık yok mu, iki elinle tut ve sars deprem oluyo sansın. Buna da uyanmadıysa her zaman için en iyi çözüm buzdolabından doldurulmuş bir bardak sudur. Bu da uyandıramıyorsa nabzını dinle canım, uyandırmaya çalıştığın kişi ölmüş olabilir, üzgünüm.

**

İremsu'nun gerçek adı

Valla bilmiyom, eminim google abi de bilmiyordur, gidip kendisine sor iyisi mi sen? Yani sana gerçek adını söylemediğini düşündüğün birinin adını google da aratmana ne diyeceğimi bilemiyorum, üç harf, pes.


to be continued ...


Not: Uragan'da bir yazı okudun, tekrar okumak istiyorsun ama aklında sadece bir kaç kelime ya da başlık kalmış. Bütün arşivi didik etmek de istemiyorsun. Ne yapacaksın o zaman? Sağ üstteki search bölümüne gidip kutucuğa hatırladığın kelimeleri yazacaksın, aradığını bulacaksın. A kalite blog hizmeti sadece burada :))

Bugünün şarkısına gelince, ahanda bu!

One Way or Another - Blondie




Bu şarkıyı ilk defa sinek'de izlediğim Veronica Mars isimli dizide dizinin ana karakteri veronica'dan dinlemiştim ve o da gayet iyi söylüyordu. Şimdilerde bir reklamın müziği olarak da çalıyor, hani aldığı kilolar yüzünden pantolonunun içine sığmaya çalışan bir kadının (aslında kadın dal gibi ama) oynadığı tahıl gevreği reklamı.

One Way or Another / öyle ya da böyle, bi şekilde ...

Solar çeviri doğru mu kardeşim?

3 yorum:

eheh, en fazla keyif aldığım şeylerden biri google da ne aratıpta beni bulmuşlar'a bakmak, alakalı alakasız çoğu komik o kadar şey çıkıyor ki, bir ara ben de derleyeyim:)

ben de olsam öyle çevirirdim uraganım:) fena gaz veriyor şarkı, öyle ya da böyle seni bulacağım, yeneceğim falan:)

tutunamayanların özetini arayan arkadaş okursa şayet; 'tutunamayanlar özet olarak okunmaz, kelimesi kelimesine yaşanır':p
bakmasın, tuğla gibi kitap ama, bir iki satır sonrası zamanı unutuyorsun zaten..


özür dilerim, tutunamayanlar demişim, unutulan'mış:)
eh insan bir kitaba bu kadar sarınca sonuç bu oluyor haliyle:p oğuz atay'ı görünce 'tamam tutunamayanlar' diyor beyn:)


bekliyoruz senden bir derleme, çok ilginç şeyler çıkacağına eminim, ne de olda içerik belirliyor gelenleri :)

tutunamayanlardan sonra oğuz atay'dan en sevdiğim, çatı aralığında unutulmuş bir aşığın hikayesi, adı neydi hatırlamıyorum öykünün ama "korkuyu beklerken"in içindeki hikayelerden biriydi, okumadıysan, mutlaka oku!

yaşasın oğuz atay!
çok yaşa tutunamayanlar!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate