uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Hayat devam ediyor. / Ömrüm

Bu sabah erken uyandım, yağmur yağıyordu iplik iplik. Tatil günleri sabahın ilk saatlerinde boş sokaklarda dolaşmanın tadı başkadır. Hele bugün bir de yağmur eşlik ediyordu ki, doyumsuz bir şeydi.

Önce yürüyüş parkuruna gitmeyi düşündüysem de sonra vazgeçip istikameti yufkacıya çevirdim. Taktım kulaklıkları, çıktım. Bomboş sokakta bir ben, bir yağmur bir de kulaklarımda Cem Karaca'nın ömrüm, ömrüm diye feryad edişi. O bağırdıkça, ben de ömrüüüm ömrüüüüüm dedim içimden. Islandım epey, yufkacıya varana kadar geçen on beş dakikalık zamanda aklımdan ömrümün çeşitli yol ayrımları geçti. Hayat herkesi nasıl da savuruyor, kendi rüzgarında.

Sonra Fethiye babanneyi düşündüm, eşinin ölümünden tam 30 yıl 40 gün sonra vefaat edişinde belirsiz bi anlam aradım. Eşimin dedesinin ölümünden iki gün sonra dünyaya gelişi ve onun adını alışı, kayınvalidemin adıyla geldi benim Alim deyişi, Ali'nin doğarken ikiz kardeşini kaybedişi ve onun eksikliğini hep hissedişi sırayla aklımdan geçti. Sonra, ölüm haberini aldığım ilk dakikalarda aradığım kayınpederimin sesindeki titreme geldi aklıma, insan kaç yaşında olursa olsun annesini kaybedince perişan oluyor demek ki.

Tüm bunlar iki kelimelik bir sese sığmıştı, o tonlama hepsini içine alıyordu. Müzik işte bundan değerlidir benim için, bazen sayfalarca anlatabileceğiniz bir duygu halini bir kaç nota hissettiriverir insana.

Neyse eve döndüm sonra, yeni uyanmakta olan ahali mahmurluklarını atmaya çalışırken, mutfağa geçip tava böreği yapmaya giriştim. Dedim ya başta da hayat devam ediyor.


6 yorum:

Hani sen sabah yürüyüşe çıkıyorsun ya ben de arabayla işe giderken parkurda yürüyüş yapanları görünce aklıma sen geliyorsun hep.Diyorum
-Uro da yürüyordur şimdi
-Uro ne anneeee?
-Annenin blog arkadaşlarından biridir yine kızım,ne olacak?Uro. İsimlere bak yaaa,normal bi isim yok mu aranızda sizin?
-Var.Biyo :)

Pekii sorumsuz anne:)kikirik uyuyor mu evde tek başına o sırada:/
Bide gelince tava böreği yaparsan yalan olur o yürüyüşler :)


Ben de elife bir kaç kere biyo teyze öp dedi, öpüyorum dedim. Haa biyonik teyze mi? diye cevap verdi:)
**
tek başına bırakılır mı hiç oncacık bebe, aşkolsun biyo yaa:/
Babası evde oluyor, ben çıktığımda; baba-kız uyuyorlar, babamızın uykusu benim gibi ağır da değildir üstelik, elif hık dese, duyar.
**
börek konusunda haklısın ama ne yapayım ne zamandır, domates salatalığa talim edince, insanın canı da istiyor. :)


Tahinliyi aynen tutturdum,uro işi,bi lokmalık:)
Gerçi seninki işlevsel değil,benimkilerle masa tenisi oynuyorduk.
Ağıza atılır atılmaz dağılıp gidiyor namussuz o kadar güzel.

O kadar mekiğe tahinli iyi gitti valla.
Sana diyene bak dimi:)Bide şu tava böreğine el atayım bari.

(Yok babası evde diye tahmin etmiştim zaten.Maksat gelenekse Biyo-Uro gıcıklık takılması festivaline"katkım olsundu :D )


Ayyyy biyonik deyzesi yer o kikiriğiiiii :)))


Bende istiyorum sabah yürüyüşlerine çıkmayı, bir türlü beceremedim ama başlamayı...:)


yürü özlem yürü, özlem sabahları yürü:)

okula giden çocukların var senin özlem hanım, kolay değil ki çıkmak, yaz tatilinde artık:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate