uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kıraç / yalan

Dün akşam -anneler günü hediyem olan- mp4 player'ımın ses kalitesini anlama adına bası kuvvetli, enstrümanı çeşitli bir müzik olduğu için bu şarkıyı dinledim durdum. Kafamı sallaya sallaya gezindim evde, seslenenleri duymadım.
Bugün de bu şarkıyı dinlemeye devam etmek istiyorum, izninizle.





Aslında sadece müziği ekleyecektim ama bir türlü parçayı sizlerin de dinleyebileceği şekilde imeem'e upload etmeyi başaramadım, tam versiyonu da yoktu. Neyse; İngilizcesi kuvvetli bi arkadaştan:) yardım istedim, olursa eğer, bundan kelli bilgisayarımın kıyısında-köşesinde kalmış parçaları da dinleyebileceğiz.


**

Bir de ayrıca bu adresi gördünüz mü? http://bizimsite.blogspot.com/
Bu adamların ne yaptığını bilen var mı? bir sürü blogu listeleyip, yazılarını oradan da yayınlıyorlar, kafam karıştı doğrusu. Üye filan değilim, ama bütün blogum olduğu gibi orada da var, şaştım kaldım. Bilgisi olan varsa, bi zahmet bi anlatıversin ne oluyor?

**
6 yorum:

uraganım bir dönem çok fena kıraç dinliyordum, o aralar bu şarkıyı da çok dinlerdim:) sonra bişey oldu, kıraç dinlemeyi bıraktım ben, bu yüzden şarkıyı dinlerken o eski günlere dönmüş gibi de oldum, sağol:)

verdiğin bağlantıya baktım, bir nevi rss arşivi yapmışlar ama bu şekilde tüm içeriği yayınlama hakları var mı bilmiyorum.. e-posta adresi falan da yok ki sorasın, 'hopp hemşerim nabıyonuz' siz diye:)


Harbiden tüm blog(lar) orda. İzinsiz yapılmaması gereken bir durumla karşı karşıyasın sanki.Tedirgin oldum şimdi...


Söylediğiniz siteyi gördüm. Kızmayın ama çok güzel bir fikirle yola çıkmışlar. Zaten tüm yazılarımız teknokratti blogrol blograzzi gibi sitelerde de aynen yayınlanıyor. Yabancıların yerine Türkiyeden bir site görmek bence çok güzel bir olay. Okuyucularımıza ulaşmak için farklı bir yol. Farkındaysanız bu siteden bizim bloga ziyaretçi geliyor. Bence takdir etmek lazım.


Sorunun site değil,izinsiz kullanım olduğunu anlamak gerek.Denilen sitelerin hepsi üyelik gerektiriyor.Bugün yazıları izinsiz kullanan, yarın onları kendine mal edebilir.


serapcığım sözüm sana bak bu urllere. yazıları okumak için üyelik şart mı?

http://technorati.com/blogs/moruragan.blogspot.com?posts

http://www.yourfeeds.com/rss-reader.aspx?URL=http://moruragan.blogspot.com/rss.xml

ben tüm bu sitelere ve bizimsite.blogspot.com a teşekkür ediyorum. her gün bu siteden bloguma yüz kadar ziyaretçi geliyor.


Ben yokum burada!
Oynamıyom bana ne!
Alla allaaaaa


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate