uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Meşeler Gövermiş, Varsın Göversin / Birader torpili

Bugün annemlere kahvaltıya geldim, güzel bir sabah; simit, krep, peynir ve çay. Oooh mis.
Sevgili biraderim, dün Murat Kekilli'den Turnam'ı istemiş ama onu bulamadığımdan kendisinin de izniyle, memleketimize ait (Kızılcahamam) başka bir türkü ekliyorum Kekilli'den.
Ailecenek dinleriz di mi birader?

Kardeşimle birbirimize hiç benzemeyiz; o kadar ki fiziksel özelliklerimizde benzemek şöyle dursun zıtlık abidesiyiz.

Birader uzun boylu; ben kısa boylu
O olabildiğine iri, ben minyon.
O esmer, ben beyaz ötesi.

Ama, kara da olsa, iri de olsa kardeş kardeştir di mi. Zaten sadece bi tane var:(


https://www.youtube.com/watch?v=pJ-NiEqHVHc




Gövermek: yeşermek
2 yorum:

öhööm öhööm ben de bir istek yapayım:) Müzeyyen Senar'dan dalgalandım da duruldum...


Aysun, nilüferle düet olarak var bu şarkı, imeem de. Çarşamba'ya ekledim isteğini.
*
dalgalandım da duruldum haaa.
ben de pek severim bu şarkıyı.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate