uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

ot-böcük / lay lay lom / hayat sevince güzel!

Picture Captions





Yaz geldi ya artık, sabahları yazmak neredeyse imkansızlaştı. Eee hava güzel, malum kikircik de evde kalmak istemiyor, bence de son derece haklı. Bu havada eve tıkılıp kalmak olur mu? Çıkalım, accık ot-böcük inceleyim, toprağa elleyelim, kumları savuralım, taş toplayalım, zaman kalırsa biraz da kayak ve salıncak iyi gider ardından.

Biz de öyle yaptık bugün, bundan sonra da havalar bozmadığı sürece haftanın en az 3-4 günü bu faslı tekrarlarız bütün yaz, son iki yaz yaptığımız gibi :)

Fotoğraflarda görülen, bizim evin karşısındaki parkın kıyıda köşede kalmış bir yeri. Kıyı köşe seçiyoruz çünkü her yer çim, birazcık burada toprak alan var. Benim kızım üstünü başını şöööle bi güzel toprağa bulamadan oyun oynamış saymaz kendini.

Hani her çocuğun başındayken dünyayı unuttuğu bir şey vardır ya, (sevdiği bir oyuncak, televizyon, bilgisayar vs..) benimki de toprağı gördü mü her şeyi unutur. En büyük hayali bahçeli bir ev. Büyüklerden ufak-tefek harçlık aldığında önceleri şeker-çukulata için oluyordu, şimdi ne alacaksın? diye sorulduğunda -bahçeli bi ev alcaz, diyor. Allah söyletiyor kızım, hayal etmekten asla vazgeçme diyorum ben de. Babası evin planlarını çizdi, hatta 3 boyutlu bir projesi bile var bilgisayarda :)
Umarım Elif, hep sever toprağı, benim gibi.

Çocukluğum boyunca yaz gelse de anneannemlerle beraber köye gitsem diye düşünürdüm ben de. Evin önündeki bahçede yetişen sebzelerle ilgilenmek, üstümü başımı ıslata ıslata pınardan su taşımak öyle zevkli gelirdi ki...

Kikircim de bana çekmiş bu konuda, çok seviyor toprağa dair her şeyi, özellikle böceklere kendince isimler takmaya bayılıyor. Önce bana soruyor, ben bu konuda çok cahil olduğumdan, uğur böceği, çekirge gibi çok bildik olanların dışında böcekleri tanımadığımdan, o da habire isim uyduruyor. Resimli bir kitap filan edinsek iyi olcak sanırım, böcekleri tanımak için.

Bu gezintiler bana da iyi geliyor, başımı kaldırıp etrafa bakmamı sağlıyor, hayatın evimin dışında nasıl hızlı aktığını görmüş oluyorum, tabi yanıma kitap almadığım zamanlarda:)

Hayat her şeye rağmen güzel be, her şeye ve özellikle kendime rağmen.

Bu aralar acayip tsm dinleyesim var, bir süre böyle devam edicem sanırım, itirazı olan var mı?
İtirazı olan varsa ya şimdi konuşsun, ya da sonsuza dek sussun!



Hayat sevince guzel - Belkis Ozener

3 yorum:

Sanat müziğine bayılırım, bir süre yaşadım yani..:) Belkis Özener'in sesini de çok beğenirim zaten...

Anne kız yazın tadını çıkarıyorsunuz demek, çok da iyi yapıyorsunuz.. Yakın otursaydık ben de takılırdım size... Böceklerden bende hiiçç anlamam ama... Öperim Kikiriği...


Böcekler mi? Ayyy ben çok korkarım:( Berk de karınca delisi şu ara... eline alıp incelemeye hatta ağzına atmaya kalkıyor:P


özlem & aysun

evet özlemcim, tadını çıkarıyoruz, çıkarıyorduk desem daha doğru, şu ateşten bi kurtulalım, gene gezeriz park bahçe:)

**

aysuncum, ben de çok korkardım daha doğrusu iğrenirdim ama evimin önünde uzanan koca bir açık arazi olunca bol bol böcek de oluyor haliyle. E bir de elif ilgileniyor, ne yapalım alıştım ben de.
*
protein olur ibrahim'e deyip seni kızdırmayı göze alamıyorum. :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate