sihirsiz nefes gibiyim!

  • Neden bilmem tadım yok gene, amaaan!
  • Dün bloga bile bakmadım, mucize gibi!
  • Dalgınım epey; o kadar ki dün haşlansın diye koyduğum yumurtayı ocakta unutmuşum, mutfaktan gelen patırtı sayesinde ayıktım, kaynaya kaynaya suyu bitmiş, ondan sonra da patlayıp oraya buraya savrulmuş, ıııy!
  • Bu vukuatın tek iyi yanı, ne zamandır yapmam gerektiği halde tembelliğimden erteleyip durduğum; fırını çekip- arkasını-elini yüzünü- etrafındaki fayansları temizleme işini halletmek zorunda kalmam. İyi de oldu, sıkkınken orayı burayı ovmak iyidir. O kadar parladı ki mutfağın o köşesi, şaşırdım! Uzun zamandır böyle pakladığım bir yer olmamıştı, nasıl ovduysam?
  • Kikirik üçüncü günü doldurmadan ateş badiresini atlattı. Bendeniz ateşi üç gün düşürmeye çalışırım, düşmüyosa ondan sonra doktora. Ne öyle hemen ateşlendi diye doktora mı gidilirmiş? Ondan sonra dayıyorlar yerli yersiz antibiyotiği, kullansan bi türlü, kullanmasan bi türlü.
  • Şu günlerde bana iyi gelen tek şey , balkona çıktığımda -hafif bir rüzgar da varsa eğer- burnuma çalınan hanımeli kokusu, uff ne güzel bir koku o ya !
  • Haa dün bir de elifin gardrobunu düzenlemeye çalıştım, gecenin on ikisinde. Manyak mıyım, neyim? Sordum gündüzler çuvala girmiş, bir geceler kalmış bu iş için, ben de gece bir saat uğraştım. Eline ne gelirse, gözü nereyi keserse tıkıştırmış! Şimdi açınca en azından ne nerede ilk bakışta görülüyor.
  • Hazır ucundan köşesinden girişmişken kalksam mı artık bir yaz temizliğine, camlardan dışarısı görünmüyor.
  • Aman görünecek de ne olcak?
  • Dur şimdi, şu elifciğimin merserize hırkasını bitireyim de ondan sonra.
  • İyi de anneler için ördüğüm şu süslü püslü havlu kenarlarının da bitmesi lazım, bir de süheyla teyzenin fularının mekik oyası, e ayşenin düğünü de temmuzda, ona da bir iki bir şey yapmalı...........uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf.
  • ...
  • Yaz geldi mi ne çok ütü yığılıyor, kalkıp yapmalı.
  • Bir de gülüyorum; muro, çeto ve yıldırım üçlüsüne, pana film'e en içten teşekkürlerlerimi sunarım!
  • Dağınık oldu bu yazı, benim gibi, evim gibi, kafam gibi.
  • Olsun toplanır ama, su akar yatağını bulur diyorum, bi turist ömer selamı çakıp kaçıyorum.
  • tsm'den sıkıldım, cem karaca dinleyeceğim bugün, uysa da uymasa da!
  • zaten bu posta uygun şarkı bulmak imkansız ya!
  • bir kaç gün yazmazsam meraklanmayın e mi? / Ya da siz bilirsiniz...
  • anlaşıldığı üzere yazasım yok!
  • bitti

Yorumlar

Kuaybe dedi ki…
Al benden de o kadar..

Tarz anlamında pişti olmuşuz Urocan :))

Hadi ütü yapmaya gidiyom ben :P
Warrior dedi ki…
Ev işlerinin rutinliğinden epeyce sıkılmışsın anlaşılan. 3 yıl önce ben de Antalya'da bir meslektaşımla aynı evde kalmıştım. O zaman anladım ki ev işleri yapmakla bitmez. Bizim yaptığımız işlere ev işi denmez ama yine de çok iğrençtiler.

Dışarıda yemek yemediğimiz için hergün ne yemek yapacağını düşün, sonra yemek hazırla, bulaşık yıka, öffffff bir de ütü var derken burnumuzdan gelirdi.

Şunu anladım ki evi ne kadar temizlersen temizle ertesi gün yine kirleniyor. Ama yine de üstesinden gelemedim.

Allah'tan kadın olmamışım. Bir de üzerine çocuk bakımı ekledin mi 10. kattan aşağı betona pike yapardım heralde.....:)
Kuaybe dedi ki…
Foto kutucuğunu çok kıskandım Urocanım, ben de yapçim :))
AYSUN dedi ki…
Elif'in iyi olmasına sevindim... Ben de bu aralar dağınığım. Evin temizlenmesi lazım:P Camlar seninki gibi:P Ütüler yığıldı:( Yazı çok seviyorum da şu ütü işi olmasa. Akşam 2 saat Berk'in eşyalarını ütüledim...

İşten de sıkıldım:( Offf. Yaz iyi gelmedi bana...

Kuaybe'ye katılıyorum ve foto kutucuğunu çalıyorum:P
uragan dedi ki…
Kuaybe & Warrior & Aysun....

kuaybecim; amaaan, tonla yaptım, gene çıktı gene çıktı:(
Yap da bakalım fotolarına!
*
Warrior; bir erkeğin "ev işleri yapmakla bitmez" demesi, kaydadeğer bir cümle, tarihe not düşülsün!
genelde, "amaan ne var, iki süpür sil, tamam" modunda sizin cinsiniz; boşuna not düşmedik ama cümleni, evlenince hatırlatcez.
çocuk bakımı neyse, onu severek yapıyorum da, hayatımın hiç bir dönemimde ev işlerine ısınamadım ben, sevmiyorum yaw zorla mı?
Bir tek yemek yapmayı seviyorum, onu da her zaman değil, içimden gelecek o zaman:)
pike, düşünmedim değil:)
*
Aysun;
bitmez bu işler, adamın ömrünü yer ömrünü:)
negatif.com bu hizmeti bana özel sunmuyor ki Aysun'um, yap tabi. Kuaybe'ye de dediğim gibi; yap da bakalım fotolarına:)
Adsız dedi ki…
Yazar cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*