uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

sözlerimi geri alamam / akıyorsa gözyaşım, kurumasın!

etiketler: ,
Bugün de beş saat uyku yetti, nazar değmesin :))


Güneş doğmadan uyandım,

seher vakti kuşlar korosunu dinledim,

güneşin ilk ışıklarına çevirdim yüzümü

kendimi rüzgarın dokunuşlarına bıraktım

kahvemin kokusunu taa içimde duydum.

uzun zamandan sonra fotoğraf çektim.


(bir önceki yazı da "bu nedir?" deyi sorduğum da bu sabahkilerden biri, bu fotoğrafı açıklayacak fotoğrafı yazının en altında)

**

Okudum biraz, sonra epey bi ütü yaptım, bu sırada da dünden beri takmış vaziyette olduğum türküyü dinledim. Baktım hala vakit var, uyanma zamanı gelmemiş evdekilerin.

Hazırlandım, çıktım.

Yürüdüm, yürüdükçe hem keyiflendim hem hüzünlendim, nasıl oluyosa. Yaşlı bir çift gördüm, giderken. Amca, teyzenin elinden tutmuş, ağır ağır yürüyorlar. İçimde bir sıcaklık duydum, yakıcı bir sıcaklık.

Eve geldiğimde sekizi biraz geçiyordu saat, son zamanlarda favori içeceklerimin başında gelen bi soda-limon hazırladım. (bir şişe sodaya bir limonun suyunu sıkıp içiyorum, accayip dinç tutuyor insanı) Bir yandan içtim, bir yandan da kahvaltı hazırladım.

Güzel bir sabah geçirdim ve erken kalkmanın insana ne kadar zaman kazandırdığını farkettim, yeniden. Uyuyarak ne kadar çok şey kaçırıyoruz aslında, günün en güzel saatleri, en doğal sesler, en güzel ışık, en temiz hava ve kendinle baş başa kalabileceğin ekstra bi zaman dilimi.






sabah güneşi pencereden yansıyor ve çerçevenin gölgesi karşı duvara yansıyor. Ahanda tam buraya. Burası aynı zamanda uraganın yazılarını yazdığı mevkiin ta kendisi.



Bugünkü halime uygun bi şarkı bulmak epey zor oldu, epey bi şey dinledim,bunda karar kıldım, sesini de açtım, bağır bağır bağır...





Bu versiyonu da çok seviyorum aslında, ama kayıt iyi değil.


7 yorum:

Yazar bu yazısında uyuşuk Biyo'ya sataşmaktadır.
Dinç,sabah,uyanmak,hayatı yakalamak,yürümek gibi kelimeleri son derece büyük bi özenle mıymıy kediyi uyuz etmek için seçmiştir.

İçtiği soda midesinde fışırdasındır!

Yazan: Uyuşuk Bir Dost ;)
Ehehhee


Keşke ben de sabah erken kalkabilsem:( Eee gece BErk bey için en az 2 kere uyanınca sabah zorr çookk zoorrr....


Biyo & Aysun

ülen biyoooo;
bi kere ben bu yazıyı yazdığımda senin vip bloga uğramamıştım daha, bu biiiiir.
*
msn'de yazışırken hiç de uyuşuk değildin, şakır şakır yazıyordun, bu ikiiiiiii.
*
fotoğraflarımla ilgili blogta yaptığın yorumlara gıccık oldum bu üüüüç.(msn'dekilerin büyük bölümünü sevdim ama)
*
sen burda demesen kim bilecek uyuşuk olduğunu, zati özelde yazdıydın, bu döööört.
*
sodayı aç karna içerim (bu ara hep aç geziyom ya,canım bi şey yemek istemiyo o da ayrı bir mevzu), içine limon da sıkarım, gene fışırdamaz! bu da beeeeeş.

:)))))
her yıldıza bir gülücük.:)

**
hadi buyur bekliyorum, bakalım bunlara ne diycen, ben de kendime pabuç dilli diyorum, haksızlık ediyorum :))

Aysun; ben de uykuyu çok severim aslında ama biraz ısrarcı olunca vücud alışıyor, bak soda limonu dene, çok farkettiriyor.
*
kız uyuşuk biyo, sen de dene, geçen haftaki haline dönersin, iki günde bak. :)


Bu kadar yazana bi susan lazım.Annem işe çıkmadan tembihlemişti:Aman yavrum Uroyla Uro olma diye .ehehhee
Ben de kendime avukat tutayı bari,sana çene yetiştiremeyecem be Uro:)

Yazarın avukatı Can bey(yaprak dökümündeki hehe) :
*Müvekkilem alıngan bir döneminde olup vipisine uğradığınızı düşünmüştür,kaldı ki bu da suç teşkil etmemektedir

*Müvekkilemin şakır şakır yazmasım hızlı yazabilme özelliğinden olup uyuşukluğuyla yakından uzaktan alakası yoktur.

*Müvekkilem dilerseniz"al fotoğraflarını ver misketlerimi"diyerek ilişkinize son verebileceğinizi belirtir

*Müvekkilem dobra bir insan olup daima bir "ateş topu","on kaplan gücünde biyonik kadın"gibi dolaşmadığını her fani gibi bu uyuşuk özelliğinide vurgulamıştır.

*Sodayı aç karna içmemeniz tavsiye olunur.

*Müvekkilem de sizi çokçana öpermiş.Bunu da benim yapmamı istedi.Sanırım Leyla'dan da sıkılacağım zira pıfff.

YaşınaBaşınaKılınaKıpırınaBakmadan
ÇıtırAvınaÇıkan
AilenizinAyranGönüllüAvukatıCAN


canın çıksın e mi can, git dön karına, Leyla'nın da yakasından düş artık, bana hiç bulaşma, yakarım!


haa şöyle!
geri bas!
bak akşam bakıcam, leylaya da ilişme!

:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate