Yağmur yağdı böyle oldu! / Dertliyim, ruhuma hicranımı sardım da yineee

Günlük güneşlik bir sabah, ardından ışıl ışıl bir öğle ve aniden bastıran yarım saatlik bir yağmur. Ama nasıl şiddetli, sonlarına doğru neredeyse dolu yağıyormuş sandıran bir yağmur.
Olan bana oldu. Sabahın sekizinde çamaşırlığı balkona çıkarmış, akşamdan yıkanmış çamaşırları da asıvermiştim bi güzel. Oooh öğlene kadar güneşin altında kurumaya yüz tutmuşlarken aniden yağmur bastırdı ve ben o sırada bebeleri uyutuyordum. Ancak beş dakika sonra gidebildim balkona. Hadi tek tek toplamayayım şunları, çamaşırlığı alayım içeri, dedim. Dedim ama ne mümkün, kapıdan içeri sokamadım, pek çok açı, şekil denedim. ı ıı, olmadı. En az beş dakka da öyle uğraştıktan sonra, topladım tek tek, getirdim odaya, astım. Sonra ne mi oldu?
Ben asma işini bitirdim, anaa bi baktım kuşlar cıvıldaşıyor, hava aydınlanmış, yağmur dinmiş. Şansa bak yaw, ya da şanssızlığa mı demeli?


Olan oldu artık, ne yapalım yani. De hadi buyrun, en güzel bi şi; tsm


Uzgunum Leyla - Emel Sayın




Bu arada benim kızımında dahil olduğu küçük çetenin, önceki haftasonu hayvanat bahçesi maceraları kikirikblogda!

demedi deme!

Yorumlar

Sardunya dedi ki…
aaa ben de makinada beklettim. kesin yagar dedim. yagdi. kurudu bile. makinada hala camasirlar:))))
AYSUN dedi ki…
Yağmur mu? Ankara'ya lazım yağsın tabiii... Burası günlük güneşlik ama benim hava yağmurlu:( Oğlum yaban ellere gitti bugün:( Ablam ilk bıraktığında, merdivende dakikalarca beklemiş. Telefonda anlatırken ağladımda ağladım:(
uragan dedi ki…
sardunya & aysun

as onları sardunya, daha ne kadar bekleyecek makinede:))
*
üç gündür kısa ama şiddetli yağmur yağıyor, yağmurun dışındaki saatler güneşli.
İbrahimin durumuna gelince, Allah kolaylık versin zor ama kısa sürecek unutma!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*