uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

fidayda

etiketler:
06:40

Efenim, 4 günlük bir aradan sonra blog aleminin en renkli siması :) krallığına geri döndü.

Sizleri -daha önceden Warrior'a da söz verdiğim gibi- Fidayda ile baş başa bırakıp yürüyüşe çıkacağım. Çünkü haftasonu yemek konusunu abarttım, hem yedim hem suçluluk hissettim. Kendime; eve döner dönmez sabah yürüyüşlerine başlayacağıma söz verdiğim için şimdi gitmeliyim, öğleye doğru bi derleme-toplama yaparım :)






Fidayda YAMTAR - Kubat

2 yorum:

Çok teşekkürler efendim Fidayda parçası için:)Krallığınıza hoş geldiniz.40 gün 40 gece şenlik yapmak lazım aslında...Kralımız bakalım bu hafta neler yapaacak...


warrior;

bir şey değil :), istekleri ara ara çalmaya devam.

Gerçekten krallığım burası benim, kendimi istediğim gibi ifade edebildiğim, kendi borumu öttürdüğüm yer; her horoz kendi çöplüğünde öter, diye bir laf var ya, burası da benim çöplüğüm:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate