Özlem / Değmen benim gamlı yaslı gönlüme:(

Bugün Özlemin isteği olan, o muhteşem türküyü dinleyeceğiz.
Özlem, blogumu ziyaret eden arkadaşlar içinde sesini duyduğum tek blogger.
Hacca gideceklerin açıklanma sürecinde bir-kaç defa telefonla görüştük.

Öncesinde de başka bir kaç blog arkadaşıyla birlikte beni de evine davet etmiş, ben de hem eşimin o gün evde olması hem de biraz ürkekliğimden, gelemeyeceğimi bildirmiştim.

Telefonda sesini ilk duyduğumda, ne diyeceğimi bilememiş, adımı söylemiştim. Sonra beni tanıyacağı şekilde kendimi tanıtıp, uraganım ben, demeyi aklıma getirebilmiştim. Burada böyle senli benli konuşup, takılsak da birbirimize; nedense telefonda sizli-bizli konuşmuştuk ikimiz de.

Özlem, sesini duyduğumda ilk aklımdan geçen, ne kadar zarif ve kibar olduğundu. Özenle seçiyordun cümlelerini ve bi o kadar da temkinliydin sanki. Karşında konuşurken, aynı şekilde davranma ihtiyacı duyduğumu itiraf etmeliyim ve biraz da gergin olduğumu.
Ama daha sonra hac mevzuu ile ilgili yaptığımız diğer iki telefonda daha fazla kendim gibiydim, daha rahat ve senli-benli, blogda olduğu gibi aynı.

Her neyse, nedensiz yazmak istedim ne hissettiğimi. Dedim ya bir nedeni yok, sadece bilmeni istedim. Daha fazla uzatmadan türküyü ekleyeyim.



Bu yazıyı dün taslak olarak hazırlamıştım. Erken uyanamıyorum bu aralar. Gecikmesin, pattadanak yollayıvereyim, diye. Bugünün yazısı azzz sonra...

ınınınıııın.

Yorumlar

SENABERA dedi ki…
Uragan ne söyleyeceğemi bilmiyorum inan.. Yarın Bera'nın veli çayı bende olduğu için telaşlıyım biraz. Bilgisayarın başına şimdi geçebildim ve yalnızca türkümü dinlemek için geçmiştim, ama baktım ki bana özel bir yazı var..:) Yazdıkların beni çok etkiledi, çok teşekkür ederim ve bende sesini duyunca seni görmeyi daha da çok istedim, dilerim görüşebiliriz.. Aslında bende senin biraz ürktüğünü tahmin etmiştim... Bir ara bloggerler buluşurken bir espri vardı, aileleri gitmelerini istememiş, ya organ mafyasıysa, böbreğinizi çalarsa diye, aklıma o geldi... Görüşelim inşAllah, böbreğini çalmam ama yüreğini çalabilirim...:))



Türküye gelince, önce yazdıkların bani gülümsetti sonra türkü hüngür hüngür ağlattı.. Normalde benim senin aksine türkülerle çok aram yoktur. Ama çok sevdiğim birkaç türkü var, bu da onlardan biriydi ama hüzünlü türkülerden kaçardım eskiden... Bu türkünün o anda aklıma nereden geldiğine bende şaşıştı biliyorsun, ihtiyacım varmış meğer.... Anneanneme olan özlemimin iyice depreştiği şu günlerde, hala dinleyip dinleyip ağlıyorum ve sanki rahatlıyorum, çok çok sağol!! Ölmüş bir yakının, çook yakının özlemi gerçekten dayanılmaz.............
SENABERA dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uragan dedi ki…
benim ürkekliğimin nedeni, böbrek kalp filan değil özlemcim. :)Ben yeni birileriyle yakınlaşmaktan çekiniyorum. arkadaşlığın hakkını veremiyorum çoğu zaman, beklentileri karşılayamıyorum.
*
yeni bir arkadaşlığa başladığında beklentiler oluşuyor. aramak, sormak, gitmek gelmek gerekiyor. bunların kararını tutturamazsan sitemler başlıyor. kendimle kalmak istememin bedelini eski arkadaşlarımdan fırçalar yiyerek ödüyorum ben:)
topluluğun içine karışmak bazen öyle zor geliyor ki bana,...
uragan dedi ki…
Alah rahmetini esirgemesin, sana da çok sabır diliyorum.
SENABERA dedi ki…
İnsan sevdiği arkadaşlarını tabii sık görmek, halleşmek istiyor ama ben artık hiç kimseciklere sitem etmiyorum... Çook sevdiğim ve aynı şehirde yaşadığımız halde iki üç yılda bir ancak görüşebildiğim arkadaşlarım var. İnsan zamanla dostluğun ille de sık iletişimde olmayı gerektirmediğini öğreniyor.. Biri bir kez dostun olmayı başarmışsa, yıllar geçse bile aradan, dün ayrılmış gibi olbiliyorsunuz gerçekten...


Şu anda yarın için henüz bir çeşit
bile hazırlamış değilim ama dinlenmeye çekildim ve türkümü dinliyorum.....:)
uragan dedi ki…
benim de böyle iki dostum var, biriyle sende iki defa görüşürüz, diğerini en son düğününde gördüm, 7yıl olmuş. Aralarda telefonlaşırız ama "hiç aramıyosun" dediğimiz bir-iki şakanın dışında vaki değildir.
*
fakat bir arkadaşımla, en olmadık zamanda beni aradığı ve ağzına geleni saydığı için geçtiğimiz yaz ayrıldık. İnsan her zaman kuzu gibi olamıyor, tutamayıp patlamıştım ben de.
*
eminim sen hepsini halledersin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*