uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

ah be biyo gözlerim yaşardı / eski günlerden kötü bi anı / milli takım marşı



Biyocan üşenmemiş, benim için fotoşopunan 100. yorumcu şeysi hazırlamış. Bir de demiş ki; "kanaatkar urom; bir lokma bir hırka urom"...
Ah be biyo, nerdeee. Ama gayretim o yönde, keşke :)
Benim için özel bir şey yaptığını görünce, hem şaşırdım hem çok duygulandım ama duygulandım diye içinde gömlek ağzı-sümük filan geçen cümleler kurmıycam. Bak, "100. kim olsa aynı şeyi yapacaktım" deyip de canımı sıkma benim e mi? , yoksa saatte saat diye tuttururum. :))
Bir dönem teşrik-i mesai yaptığımız arkadaşlardan birinin adı, yeni el değiştiren bi kanalın Ankara haber müdürlüğü için geçiyormuş, çok sevindim. Son derece kafalı, vizyon sahibi ve haberden çok iyi anlayan biri olduğu için, bizim iş yerinde korkulmuştu biraz ondan. Olur da Ankara haberin başına geçer, koltuklar sallanır, birileri yerinden olur diye; çok zor bi zamanda -eşi de işinden ayrılmışken- son verilmişti işine. Sonrasında biraz sıkıntılı bir dönem geçirdiyse de önde gelen haber kanallarından birine geçmişti. Ama belliydi, iyi bir konuma geleceği. İnşaallah dilediği gibi olur her şey ve hakettiği yeri bulur.
  • Şimdi böyle eskileri anınca aklıma başka bir şey geldi. Zamanında bizim kanala hırslı mı hırslı, deneyimi az bi muhabir gelmişti. O zamanlar patronun Ankara Temsilcisinin bi çekirdek program ekibi vardı, benim de en çömezleri olarak bulunduğum sıkı bir ekip. Bu yeni arkadaşın gözü haber merkezi yerine bu ekipteydi. En çömez en saf ta benim ya, geldi gitti. ... abiyle bi görüşsen, beni de ekibe alsa filan diye. Ben de niyetin varsa yap bi kaç dosya haber, izlet ... abiye, git kendin konuş, dedimdi.
  • Aradan çook zaman geçti, bu arkadaş ekibe dahil olamadı, haberde kaldı. Benim programla birlikte arşivle de ilgilendiğim bir dönem, bi görüntü meselesi yüzünden iyi bi papaz olduk kendisiyle. 5 sene boyunca tek vukuatım onun yüzünden olmuştur. Bir doksan boyundaki adamın üzerine yürüdüm bir buçuk metre boyumla, o kadar çileden çıkarttı beni yani.
  • Sonra olayın üzerinden 2 dakka geçmeden gitmiş, beni o dönemki temsilciye şikayet etmiş, ardından ... abi beni aradı "bi çay içelim, bi konu var hem de konuşalım" diye. Ben ne bileyim kazık kadar adamın gidip çocuk gibi şikayet edeceğini, programa çağıracağımız konuk için görüşücez sanıyorum.
  • Gittim, oturdum. Adam başladı,

  • "... böyle böyle diyo, hayırdır sen yapmazdın böyle şeyler ne oldu, çok mu damarına bastı?" dedi.
  • "Abi konuşmaya bile değmeyecek şey, gelip bi de şikayet mi etti, valla benden savunma istiyorsan yapacak savunmam yok, yanlış bir şey yapmadım, istersen beni azad et" dedim.
  • "Olur mu hiç, bir de sen anlat şu olayın iç yüzünü" dedi. Ama ben yine de suskunluğumu korudum, konuşsam onunla aynı şeyi yapmış olacaktım çünkü. Sonra bu arkadaş eşinin işi nedeniyle kanalın İstanbul ayağına geçti. Ankaralı habercilerin ağzından hiç düşmeyen "Ankara'nın en kötüsü İstanbul'un en iyisinden iyidir" mantığını haklı çıkarırcasına şimdi öööle bi yere geldi ki, söylesem "anaaaa, ondan mı bahsediyon, hadi bea" diyeceğiniz için isim ve titr vermiyorum.
  • Hey gidi hey, hayatımda gördüğüm en hırslı adamlardan biriydi, hani kendi çıkarı için yapmayacağı şey yoktu, desem ileri gitmiş olur muyum ki? Hadi belki bir-iki şey yapmazdı ama adam harcamaktan asla çekinmezdi. Bu şahsiyet şimdilerde yıldızını iyicene parlatmakla meşgul, ne deyim Allah bildiği gibi yapsın.
  • Nerden çıktı şimdi bu mevzu ya, işte ööle. F.A ile ilgili haberi görünce, birden aklıma bi de bu geldi. Ne olmuş geldiyse geldi aaaaaaaa.
Neyse bunları boşverelim şimdi, bugün ne dinliyoruz biliyonuz mu?
  • ooooooooooo oooooooo ooooooooooo, yer gök inlesin, bu sesi dinlesin diyorum milli takımın 2008 marşını ekliyorum, Hırvatistan maçına kadar da değiştirmiyorum, haberiniz ola. Milli duyguları son derece zayıf biri olarak bu marşın beni bu kadar etkilemesine de şaşırdım ama neyse..




milli takıma şimdiden başarılar, bu defa maçı başından izleyeceğim, sonra ben oturana kadar millet kalp krizinden gidiyor:))


ukelayım, biliyorum ama en azından her zaman değil:)


4 yorum:

adamı çok merak ettim şimdi, kim acaba:)
şarkımızı, bayrağımızı hazırladık maçı bekliyoruz, heheyt beee, bizler inandık siz de inanın!!!


İsim vermek haksızlık olur. O kadar değil yani. Yıllar geçmiş üstünden belki de değişmiştir di mi? kENDİMDEN BİLİYORUM, YILLAR ADAMI DEĞİŞTİRİYOR:)
*
Bakalım, Cuma akşamı hazır nazır oturcez büyük ekranın başına.
Yalnız bizim takım bu maçı da alırsa, ben iyice ukelalaşırım, ben izledim aldılar diye.:))
Kanal d'nin bi muhabiri vardı bayan, Fener'in maçlarına gidiyordu hep hatırladın mı, uğuru olduk, biz yayın yapıyoruz o kazanıyor diye; sonunda çakılmıştı chelsea maçında:))


:)

Şaşırdın dimi?Hem kısa hem isimsiz.
Ters köşe yapiim didim :D

biyo


Yazdım kiii hevesim kusağımda kaldı.Kız ne ara kapattın anonimcikleriii


ohoooo, yıl oldu anonime kapayalı; öyle ki ben bile unutmuşum. dur Daçayım da mevzu çıksın :))


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate