aradığınız blog geçici olarak servis dışıdır, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!!!

Dünkü maçtan hiç bahsetmeyeyim, söylemeye bile gerek yok üzüldüm tabi.

Ama millilerin hepsine tek tek teşekkür ediyorum, "canını dişine takmak" ne demek gösterdiler bize.

Darısı Dünya Kupasına!

*

Tadım tuzum yok, yazasım yok, hatta blogu kökten silesim geldi gene, "en azından açtığım bi blog seneyi devriye etsin" deyip, vazgeçtim.

*

bitti.



Tüm dostlara not: iyiyim, sorun yok,
Maillere de cevap vermezsem meraklanmayın, netten uzak kalmayı planlıyorum bi süre.

Yorumlar

Kuaybe dedi ki…
Pöhüüü..

Tam ben tatile çıktım.. Seni okuyacak bol bol vaktim var.. Günde beş kere tıklama kapasitem var.. Senin yaptığına bak!!

Zaten bende şans olsa..
Biyonikkedi dedi ki…
Benim Ankara'ya gelişim yaklaştı diye yapıyorsun böyle dimi:(

Tam geleceğim zamanda"Sayın okuyucular şimdiye kadar yazan Uragan adlı bilokırın gerçek hayattaki bir şahısla alakası yoktur,yani sanaldır huleynn,yok uragan morugan diye biri,yok o,unutun"diyeceksin dimi:(

Sırf kısırın sulu,kekin hamur olacak,kikirik oyuncaklarını bebelerime vermeyip saçlarını yolacak ve ben bunları yazıp seni ifşa edecem diye kaçıyon dimi:(

Ühüüüüüü

(neyse iyi olda yeter:))
SENABERA dedi ki…
Gözlerini dinlendir tamam da, çok özletme kendini, emi...!!
uragan dedi ki…
kuaybe & Biyo & Özlem...

Kuaybecim, umarım tatilin bitmemiştir:)
erkek mi doğardın, şans olsa:)
**
biyocanım;
kısırım sulu olabilir ama kekimin hamur olması bir defaya mahsustur:)
blog yoksa mail var, msn var kardeşim, sen gelince bi haber et, gerisi kolay; söz sana sulu kısır yapcam:)
sağol.
**
Özlemcim; bak uzatmadan yazdım bi tane, hemi de geçen günleri de attım, ben mutlaka günlük tutan bi tip olarak, bloga olmasa bi yere gene yazarım mutlaka, eskiden defter var idi, şimdi word var:)
iyi tatiller sana da.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy