uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

başlıksız gönderi:))

  • Oturup yazsam yazacak şey çok da, içimden gelmiyor pek. Bi rehavet var ki üstümde, sormayın gitsin. Bir de bilgisayarsız ve internetsiz hayatın özgürlüğünü tattım dün, hoşuma gitti.
  • Cillop gibi bi makine var evde ama sürekli hata verip yavaşlatıyordu bizi. Eşim de bi format atayım makineye dedi, Çarşamba akşamı bir kısmını halletti, programların büyük bölümünün yüklemesini de dün akşama bıraktı. Öyle olunca ben de dün hiç ellemedim makineye.
  • Aaaaa bi baktım, netsiz hayat süppermiş:))
  • Şimdi her şey normale döndü ya, vazife gibi geçtim oturdum başına, okunacak haberler, gezilecek siteler, bakılacak bloggerlar var ne de olsa.
  • Bir de eşim firefox kurmuş sağolsun, takıldım ona. Nesi var nesi yok bi kurcaladım, güzel eklentileri varmış. Bi süre çift giriş devam etcem, explorera alıştım ya, henüz varsayılan tarayıcı olarak ayarlamadım firefox'u yedekte kullanıyorum ama hele bi detaylarını keşfedeyim, geçerim herhalde arayüzü pek bi güzel görünüyor çünkü.
  • Bu akşam ki maçı heyecanlan bekliyorum ayrıca, umarım hayal kırıklığı olmaz!!!
  • Hadi bakem oooooooo'lamaya devam :))

3 yorum:

birincisi, başlık süper!!
ikincisi, firefox'dan vazgeçme derim ben, çok severim kendisini..
üçüncüsü, inşallah akşamki maç da bizim olacak:)


firefox dünyasına hoşgediniz. explorer'ı bir süre sonra unutacaksınız. :)


Ben de sabırsızlıkla bekliyorum maçı:P Yenilirsek offff...


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate