uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Milli Takım Yarı Finalde

  • Teşekkürler milli takım, teşekkürler... Nasıl seyirlik nasıl gerilimli ama en önemlisi nasıl gayretli bir maçtı. Baştan sona amaaan be, demeden izletti kendini.
  • Çok saygıdeğer :S hakem efendinin arka arkaya verdiği sarı kartların olduğu bölümler hariç tabi, adam neredeyse ekrandan bakıp bize de sarı kart çıkaracaktı, öyle hissettim yani.
  • Hiç inanmazdım böyle şeylere ama, dün olanlardan sonra uğur diye bir şey var mı acaba? diye düşünmeye başladım:)) Maç sürerken 4 defa kalktım yerimden. 3'ünde çayımı tazelemek için, birinde de elifle ilgilenmek için.
  • Ve ne oldu biliyor musunuz? İlk kalktığımda az kalsın golü yiyorduk, hani üst direkten dönen ve sonra kafayla da denendiği halde atamadıkları gol. Maçın başından ikinci ve üçüncü kalkışlarımda, kesin gol görünen iki pozisyonda biri yukardan biri yandan auta çıktı top. ooooh.
  • Ama ne olduysa 117. dakikadan itibaren oldu, Elif aniden ağlamaya başladı. Gittim, su verdim, sakinleştirmeye çalıştım, bu arada kulağım salonda, itiraf ediyorum. Birden bi "tüh" nidasına eşlik eden el şaklatma sesi. Aha dedim, yedik golü.
  • Salona gittim, eşimin surat düşmüş çıktı salondan, kikirciğin yanına gitti. Ben bu arada golün tekrar görüntülerine baktım ve ne olduğunu anlamadan Semih fırladı ve golü attı, resmen zıpladım havaya, goooooooooool. O top, o iki adamın arasından kaleyi nasıl buldu, o kaleci nasıl oldu da durdu kaldı, anlamadım. nasıl bir inanmışlıktır ki son saniyelerde bile vazgeçmedi bu çocuklar.
  • Ben de hırvatların attığı gole ve elendiğimize bir türlü inanamıştım, tv'nin önünde şaşkın şaşkın yediğimiz golü izliyordum ki , o müthiş gol geldi:) Sanırım herkes galibiyete gerçekten inanmıştı çok. Ben tv'nin başına otururken, kaybetmeye hazır oturmuştum aslında ama takımın sergilediği oyun inandırdı beni, belki de oyun da değilde; sürekli koşmaları maça asılmaları ve sonunda da oldu işte, Türkiye yarı final oynayacak!!!

Fotoğrafların daha fazlası için; http://fanatik.ekolay.net/Galeri/GalleryDetail.aspx?Gallery=3539



MİLLİ TAKIM

4 yorum:

Nasıl yendik ama:) Süperdi yaaa... Hala etkisinden kurtulamadım:) Suratımda aptalca bir gülümsemeyle dolaşıyorum:)

Ve tabii bugün kırmızı beyaz giy
dim!!!


ben artık mucizelere inanıyorum:)


Süper bir maç ve süper bir final oldu...:))


aysun&solar&özlem

Gece üçe geliyordu yattığım, tekrar tekrar izledim pozisyonları, golleri. Gerçekten süperdi.
taktik mucize diye manşet atmış, yabancı basından birileri, bayıldım. Evet bu çocuklar mucizeyi taktiğe çevirdiler sanki.Bu şampiyona milli takımın şampiyonası oldu adeta.
Fotoğraflara baktıysanız nasıl bir gayret nasıl bir topu kaptırmama çabası var, görülüyor.Darısı Almanya maçına. :))


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate