uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Tv'ye ayrılmış bir gün, bugün.

etiketler: ,
Malum bugün maç var, sadece maç olsa iyi aynı zamanda Lost var, bitmedi Yaprak Dökümü final var. Allah'tan Avrupa Yakası yerlere yatıran bir bölümle finali yaptı da, bir de onu araya eklemek gerekmeyecek.

Ben iyi bir tv izleyicisi sayılmam aslında, düzenli izlediğim program ya da dizi sınırlıdır, ama şimdi böyle bu. Bundan 3 yıl kadar önce, hani şu Aliye dizisinin döndüğü zamanlarda, tam bir dizi koliktim. O vakıtlar Elif sekiz buçuk dedin mi uyur, zabbaha kadar da uyanmazdı. Çemberimde Gül Oya, Aliye, Yabancı Damat, Avrupa Yakası, Kurtlar Vadisi, Veronica Mars, Bizim evin halleri ve izi kalmamış başka diziler. Her güne bir bazen iki dizi sığdırır, izler dururdum. Bu sürecin tek iyi yanı (alt yazılı diziler hariç) izlerken ya bir şeyler örer ya da ütü yapardım (şimdi dizileri bırakalı ütüler dağ oluyor)

Bir gün kafama dank etti, huleeyn ne yapıyom ben?, didim. İzle izle nereye kadar, biter mi bunlar? bitmez, didim.
Ve vazgeçemiyeceğim iki diziyi seçip, diğerlerini eledim. Sezon başlarında da yeni dizileri izlemeye başlamadım. Ohh ne iyi yaptım, hayatım kurtuldu.

Yayınlandığı günden beri hiç kaçırmadan seyrettiğim iki dizi var sadece, biri Avrupa Yakası, biri Kurtlar Vadisi. Hatta hiç unutmam, Elif'in doğduğu gün Çarşambaydı, Avrupa yakası tekrardı, izlememiştim ama ertesi gün Kurtlar Vadisini hastanede, odamda seyretmiştim. :))

Sonra geçtiğimiz yıl, sırf müziği ve jeneriğindeki muhteşem istanbul görüntüleri yüzünden binbirgece denen tuhaf şeye başladım, 3-4 bölüm izledim, sarmadı. Yine geçtiğimiz senenin sezon sonuna doğru yaprak dökümü'ne takıldım. Ama Avrupa Yakasıyla çakıştığı için reklam aralarında ne gördüysem o. Gerçi bizim dizilerde zaten özetleri izlesen bile çözersin hadiseyi, kolaysa Lost'u çöz özetten, özeti bırak kendisinden bile çözemiyoz ya, o da ayrı bir mevzuu:))

Velhasıl-ı kelam; bugün için tv programımı yaptım. Lost akşama bırakılmadan kikircik tam da uyurkene gündüz yayınında izlenecek, 20 itibariyle yaprak dökümüne göz atılacak, 21:30 sularında zerzavat hazır edilip, 21: 40'da atv'nin başına çökülecek. Ne şiş yanacak ne kebap.

Bu akşamdan sonra da son üç yıldır yürünen yol aynen takip edilecek, başka da diziye neyim başlanmayıp, iyi filmler ve belgeseller dizilere kurban verilmeyecek.

Ya aslında Çağan Irmak'ın yeni dizisine baktım sabah kayfaltıda, Yol Arkadaşım, fena durmuyo, üstelik onun işlerini genelde beğenirim ama, bilmiyorum henüz takip edip etmeyeceğime karar veremedim.

Bu yazıdan çıkarılan sonuç, az izliyorum diyen bile 2-3 dizi izliyorsa (bkz:uragan), izliyorum diyen kaç dizi izliyor acaba? Şükür ki gündüz tv seyretme alışkanlığım yok, (sanırım bu yüzden buradaki komşu kadınlarla konuşacak bir şey bulamıyorum)

Yeter kardeşim, yaprak dökümü bitsin, Avrupa yakasına ve Kurtlar vadisine kıyamıyorum ama, onlar da iki haftada bir yayınlansın mesela.

ne boş bir konu üzerine ne boş bir yazı oldu bu yaaa, neyse efenim maç moduna geçelim, şu saat itibariyle tezahürata başlayalım.
Bu ma-çı a-lı-caz, baş-ka yo-lu yok!!!, diyeee büyük konuşursan uragan ....
(hatırla, büyük konuşma, unutma...)


MİLLİ TAKIM
2 yorum:

benimde favarim Avrupa Yakası. Ayrıca Çemberimde Gül Oya'da hayatımdaki unutulmazlar arasında


Yaprak dökümünü avrupa yakasına tercih edip avrupa yakasını netten izleyenlerdenim:P

Kurtlar vadisi hergün olsa hergün izlerim:)

Bu marş süper yaa!!!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate