Oh rahatladım / fatih ekspres canım! / I am walking / Haber 24'ün izlenesi filmleri / Leonard Cohen

  • Öncelikle beni son derece sevindiren bir durumu paylaşmak istiyorum sizinle. Daha önce rahatsızlığımı dile getirdiğim bir konu vardı, hani şu http://bizimsite.blogspot.com/ adresinde bloglarımızın yer alması konusu. O vakit site bu kadar uygunsuz bir içeriğe sahip değildi aslında ama yine de blogumun tümünün benim iznim dışında sitenin arşivinde yer almasına son derece kızmıştım. Gün aşırı bu siteye girip, ulaşılabilecek bir adres eklenmiş mi, diye kontrol ediyordum. Dün nihayet bir adrese ulaştım ve mail gönderdim, bu sabah yanıtını aldım . Blogumun artık bu adreste olmadığını gördüm ve çok rahatladım, tası tarağı toplayıp gitme noktasına gelmiştim çünkü!!!!
  • Blogunun bu sitede yer almasından benim gibi rahatsızlık duyan arkadaşlar varsa; bekirbayat@gmail.com adresine yazabilir, paylaşmak istedim.


  • Dün sabah, -hani ben jashua'yken canııım- İstanbul'dan 23:30 sularında kalkıp sabah Ankara'ya gelen Fatih eksprese önümden geçerken bir selam çakmıştım. Sonra gece balkonda otururken baktım, bu defa da Ankara'dan İstanbul'a giden Fatih ekspres geçiyor. Ne çok gittim geldim ben bu trenle yaw, gözlerim doldu. Ona da en içten sevgilerimi ve götürülecek selamları ekledim. :)


  • Trenle yolculuk etmek harikadır ev gibi gelir tren bana. Geniş koltuklar, sıkıldığında kalk dolaş, vagon aralarına çık sigaranı tellendir, yemekli vagona git, sıcak bi kahve iç; ne istersen yani. Hatta kasıntı bi tip değilsen, çek eşofmanları ööle yap yolculuğunu:)


  • Neredeyse on gündür, kikirciğin ateşi, park-bahçe-piknik sefası, akşam yürüyüşleri derken sabahları uyanamaz olmuştum. Bugün döngüyü kırdım ve yediyi biraz geçerken saat, düştüm yollara. Şunu farkettim ki, artık yürüyüş parkurunda tek tük de olsa erkek cinsine rastlanıyor. Adamlar "lan oolum, bizim hatunlar zabaan köründe gidip yürüyolar, biz kaldık böyle göbekli göbekli yakında hatun dal gibi olcak, beni beğenmeyecek" diye mi düşünüyorlardır nedir? :))


  • Tüm bunların dışında iki akşamdır, haber 24'e kitlenmiş vaziyetteyim. Dün İranlı yönetmen Bahman Ghobadi 'nin "Turtles Can Flay / Kaplumbağalar da Uçar" filmi ve önceki gün de Nicolas Vanier'in muhteşem belgeseli "La Dernier Trappeur / Son Avcı" yüzünden nefes almadan tv seyrettim. Son Avcı'nın muhteşem görüntülerine Leonard Cohen'in -by the rivers dark-şarkısı da eklenince, izlemelere doyamadım. Şarkının tam versiyonunu bulabilseydim ekleyecektim ama maalesef imeem de yok.

  • Fakat Cohen'in bu kadar yakınından geçip, ondan bir şeyler dinlemeden olmaz, kanaatindeyim. E buyrun bakalım.

  • Bir de "Kaplumbağalar da uçar" her anayiğidin kaldırabileceği bir film değil, mahvoldum seyrederken. Her bakışa, her cümleye takıldım. Agrin'in çelişkisinde boğuldum, hem kızdım hem hak verdim, bilmiyorum yaa. Ağır bir filmdi. (En etkilendiğim sahnelerden biri,balıkların boyalı olduğunu Satteliet ile birlikte anladığımız sahneydi.)



I am your man - Leonard Cohen









Filmler süperdi, haber 24' e kaliteli yapımları için teşekkür eder, devamını dileriz. :))

Not: T. abiiiii; Ankara kültür-sanat programları ile ilgileniyor mu bilmiyorum ama yayınlanmadıysa "sarhoş atlar zamanı" nı da izlemek istiyoruz, selamlar abi. / msn'de rastlaşamıyoruz buradan not gönderiyorum bak:)

Yorumlar

Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Ohh toptan katlettim yazılarını.İyi geldi demek isterdim ama mideme oturdu,bünyeme ağır geldi.
Gıcıklık yapmayı da özlemişim Uroma.

Soru:Bu sitede yer almanın neresi kötüydü uro:?Nooolur yıldızlı yıldızlı cevap ver yine,bayılıyom :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*