çok yaşa merserize! / anne benim koşmam gerek!



Kikirciğimin hırkasının son rötuşlarını da yaptım, bitti. Kollarındaki modeli çok sevdim, hem kolay hem de örmesi çok keyifli. Bu ipi biraz daha ucuza bulabilirsem, kendime de upuzun, bosbol pantolon üstü salaş bi hırka örmek isterim çünkü ip harika, yüzde yüz pamuklu hiç naylon karışımı yok ve çok sağlam. Tek sorunu 3,5 numaradan daha kalın şişi kaldırmayacak oluşu. 


Ben bu hırkada 3 numara kullandım güzel durdu ama büyük ölçülerde bir şeyler örmek çok zaman alır eminim. Eeeeee ben de tembelim, sadece istek olarak kalacak sanırım benim salaş hırka:))


Modelin yakın fotosunu koydum, uygulamak isteyen ama fotodan çıkaramayan olursa, mailimi biliyonuz bacilar, hani sayfanın sağ üst köşesinde ...
***

Bu ara Nil Dünyası'na taktım, elif uyurken ne vakit bi iş yapıyor olsam, takıyorum kulaklıkları ve nil dinliyorum. 

Sonra şimdi ekleyeceğim şarkıyı dinlerken düştüğüm çelişkiye gülüyorum. Bir yandan "anne benim koşmam gerek, istemiyorum pilav yapmaaaak" diye türkü çığırırken, bir yandan yemek pişirmek, süpürge yapmak ve ya örgü örmek, çok traji-komik oluyor sahiden.


Marşa biraz ara, ama sadece ara :)


Yorumlar

SENABERA dedi ki…
Çook cici olmuş hırka, bayıldım, ellerine sağlık... Güle güle giysin Kikirik. Kendine örmeyi gözün keserse çok güzel olacağına eminim...
Ceylin dedi ki…
"anne gel pilav yaaap
hem de torununa baaak"

aha güfte hazır
buyrun hep beraber besteye..

markası neymiş bu ipin reklam olmassa bilelim.

sevgiler.
uragan dedi ki…
özlem & ceylin

teşekkür ederim özlem, örgüye bayılıyorum aslında ama malum boyundaki sorun yüzünden başladığım işi bitirmem zaman alıyor. (tembelim aslında ama suçu gövdeye atıyorum)

*
ceylin ceylin, hastalıklı blogger'ın durdu duramadı gene yorum yazdı sana, aslında ara ara bakıyordum ama yorum yazmıyordum açık etmeyeyim kendimi deyi, maçla ilgili yazıyı görünce dayanamadım:))
*
güfte süper de, anneyi razı etmek zor olur:))
*
Kağıdını atmıştım, görünce tanırım diye inşallah yanlış hatırlamıyorumdur ama markası alize türü merserize; alacağın zaman çağır ben görünce tanırım:))
*
sevgiler benden psikologum benim:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy