uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Pes yaaa pes! / "Halka Rağmen Halk İçin" demektir bu karar.

etiketler:
Karara inanamıyorum, pes yaaa.

Tamam ulan çıkmıyorum evimden!!!

Beni tanımayan sistem için edecek lafım da yok!!!

Sadece not düşüyorum tarihe ve hatırlatıyorum kendime: 05 Haziran 2008 günü saat 17 sularında, Anayasa mahkemesi ikiye karşı dokuz oyla başörtü düzenlemesini iptal ettiğini duyurdu.

Bu tarihi unutma, hep hatırla uragan! Çünkü 70 yaşına geldiğinde bile bu ülke bunu tartışıyor olacak, yaz bi köşeye, aha köşe!
2 yorum:

Benim beklediğim ama için içinde yapmazlar yaaa dediğim bir karardı:( Üzgünüm... Hele de bugün Van'da başörtülü kızcağıza yapılanları görünce pes ediyorum!!!

Bünyamin açıköğretim sınavında geçtiğimiz haftalarda bir başörtülü kızı görmezden gelmiş!!! Tabii hemen uyarı aldı:(


Aysuncum, çok ümitlenmiştim ben, bu yıl sınava girecek çocuklar için özellikle ama yine bi bardak soğuk su kaldı bize, içecek!!!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate