batsın bu dünya

sabah: 05:41




  • Kalktım, kalktım; başardım:))

  • Ne zamandır sabahın köründe yazamıyordum, ama ahanda yazdım. Valla planlanmış yazı değil bak; iki gözüm önüme aksın:)))

  • Bu yan taraftaki yazıların foundlarını değiştirdim dün, nassı olmuş? Sorun var mı, deyin bakem, varsa çaresine bakem.

  • Bi de şip-şakçı eklentisinden sonra, sayfanın hızında belirgin bi yavaşlama oldu mu, onu da bi diyin hele. Varsa eski haline getirelim, benim makine ortalamanın biraz üstünde bi şi olduğundan farkedemiyom da:)) (attım havamı da, öl nefis öl, bat dünya bat)

  • Şimdi bat dünya bat deyince Selimce; aklıma "batsın bu dünya geldi", dur ekleyim de bi Orhan Baba dinleyelim. "Aman da uragan arabeske döndü, bi bu eksikti" diyecek olan varsa; sussun, dilini tutsun ya da harakiri yapsın, beni uğraştırmasın. Bi de dil yarası attırmayın şimdi bana. Dinleyin işte, ne var aaa a aa, bu toprakların müziği bu...


  • Yok yaa, bu toprakların müziği demek için bin şahit lazım, kocca imeem'de bi orjinal orhan baba - batsın bu dünya'sı bulamadım; remixli hepsi. Bu memlekette bu şarkının adını, müziğini tanımayan adam yoktur, ama bi oricinali yok.

  • Amaaan şimdilik yeter, zabahın köründe, şekersiz ; sert kahveyi içince böyle oluyo demek ki, insanın kafası biraz fazla açılıyo:)), ama bildiğim kadarıyla bunların uyarıcı etkisi de kısa sürüyor, 15 dakika filan.

  • Etkisi geçmeden atayım kendimi sokağa, biraz da rüzgar essin üstüme üstüme; üstüme oooooo

  • Hadi siz bunu öğlene kadar dinleyin de, öğlen değiştiririz müziği, takmayın kafanıza. Hadi hadi üzülmeyin, söz bak değiştiririm, müslüm baba atarım :)))) Yoksa Hakkı Bulut'mu isterdiniz?

  • gittim, tamaaaam, sakin olun...

ben ne yaptııığm felek sanaaaağ

mahkum ettin beniii banaaaağ

***

Not:Bak asıl ne yazcaktım, zırvalamaktan unuttum ; http://www.cemaat.com/7126/hatim-organizasyonu

Adreste bir hatim var vefaat eden Coşan Dede için; boşlukları doldurmak isteyen olursa, mail atıp, almak istediği cüzü bildirebilir, iletişim bölümüne.

Yorumlar

solar dedi ki…
ben de sayfayı açarken yavaş açılmıyor uraganım, yazılar da güzel duruyor böyle..
sen bi demedin, benim şablon nasıl olmuş, çok aradım valla:)
kararsız bünyeler için zor işler bunlar üstadım, blog, yazı, yazı tipi, müzik seçimi falan:)
uragan dedi ki…
sen abinle aynı makineyi kullanıyorsan, muhtemelen onunki de hızlı bi makinedir, ortalamanın üstüdür:))
teknik donanımlı ean:)
*
çok güzel, mail de attım gerçi ama kahve içiyorum, anladın sen onu.
*
kararsız bünye, isim tamlaması mı bu, sıfat mı? hadi bakalım talebe solar, matematik bu blogda kurtarmaz seni, cevapla?
****
solar dedi ki…
yok uraganım, maalesef abim yanımızda kalmıyor artık.. aksine, onun laptopunda son model vista yüklü, benim iki saniyede açtığım sayfayı onunki çok daha geç açıyor:p sevmedim vistayı ben, kullanmam hiç..

nasıl bünye? kararsız bünye, ee, cevap veriyorum, sıfat tamlaması:)
SERAP dedi ki…
Sabah kalkmak iyidir,şu yağmurlar dinsede bende sokaklara atsam kendimi.
Sitede bir yavaşlama yokta ben yazı stiline takıldım çok güzel duruyor ama ben okurken azcuk zorlanıyorum.Yalnız bu benim sorunlu gözlerimle alakalı olabilir onuda atlamayalım:)
uragan dedi ki…
Solar & serap

Solarım, 10 puan 10 puan 10 puan solar şampiyon...

Ne oldu bütünleme?
**
Bak bakalım serapcım bu yazı yoruyor mu gözlerini:)
en düşünceli bloggeruro

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy