Selvi Boylum, Al Yazmalım / Cengiz Aytmatov

Herkesin gönlünde bir yeri vardır, Selvi Boylum Al Yazmalım'ın. Ben sulu sepken izlerim hep, rastladığımda hiç kaçırmam. Ve bu sabah bir yandan kahvaltı hazırlayıp, bir yandan da sabah haberlerini dinlerken öğrendim, Cengiz Aytmatov'un hayatını kaybettiğini. Kitabın senaryolaşmış hali onunkine ne kadar sadıktır bilmiyorum ama, Aytmatov "Selvi boylum Al yazmalım" ın yazarı.



Yıllarını edebiyata vermiş ünlü kırgız yazara Allah'tan rahmet diliyorum ve onun anısına bugün filmin müziğini ekliyorum bloga.






Selvi Boylum Al Yazmalim -

Yorumlar

solar dedi ki…
'sevgi neydi, sevgi emekti':)
hani o ayrılık sahnesi yok mu, filmin sonunda, off off, bitirir adamı..
mekanı cennet olsun cengiz aytmatov'un..
uragan dedi ki…
yazacaktım, sevgi emektir diye başlayan Şoray'ın kendi kendine konuştuğu repliği, sonra vazgeçtim, sen doldurmuşun boşluğu kardeşim:)
un4tunately dedi ki…
daha yazını okumadan fonda müziğin çalmasıyla içim bir hoş, tüylerim diken diken oldu uragan.. Selvi Boylum Al Yazmalım müziğiyle, hikayesiyle çok güzel bir eser.. Allah rahmet eylesin..
serap dedi ki…
ben istanbuldan serap
niye bu kadar geç farkettim blogunu ne ayıp bana.bol bol okudum bugün. seninle hatıralarımız geldi aklıma.aynı evi paylaşırken hayatımız ne de hızlı değişiyordu zaman yavaş geçerken. şimdi zaman başdöndürücü bir hızla geçiyor ama hayatımız daha tekdüze:(
uragan dedi ki…
un4; seni görmeyeli epey olmuştu buralarda, gerçi yüzüm yok, ben de pek uğrayamadım bu ara:))
amin...
uragan dedi ki…
serapcım canım; aylardır, msn'de duruyo adımın yanında, yeni mi gördün yuhh?:)))

sen de yazsana serap, ben seni okumayı çok isterdim. Eski günlerden bahsetsene, iki çay söylesene biri açık, duvarlardaki resimleri, salonun ortasına gerdiğimiz hamağı, adana kebabını ye'yi, salonun köşesindeki yer yatağımı, patatesleri soyup ardından 24 saat deliksiz uyuduğumuzu, annenlerin peynirleri gelince havalara uçtuğumuzu, yumurtacının yolunu gözlediğimizi ve tüpçünün ...... hatırlatsana,

uzaktaydın orada öbür kıtada
keşke yalnız bunun için sevseydim seni :))
canım!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*