yeşilbaşlı gövel ördek / olmasa da pul pul paytak ve saz arkadaşları:))

Yaa nerden başlasam acaba, yine maddeleme sistemine sığınmak en iyisi sanırım. Çünkü hızla yazıp, çıkmam lazım. Evdeki nüfus arttı zira, ilgilenmem gerekenlerin sayısı sürekli artıyor, nereye böylee, nereye böyleee diyorum, başlıyorum.


  • Perşembe sabahı, kayınvalidemlere gittik efenim ve dün gece döndük. O kadar ısrar ettim gelmedi, aslında istiyordu ama kayınpeder burada sıkılıyor. Emekli adam tanımadığı muhit, kimse de yok ne yapsın? Eee öyle olunca da biz soluğu keçiören'de aldık. Kadıncağızın bakımlık bi durumu yok fazla ama yemek filan yapamıyor. İyi oldu; gittik, ilgilendik, doyurduk, yalnız bırakmadık. En azından sıkılmadı, benim olduğum yerde sıkılacak adamın alnını karışlarım ayrıca:))

  • Bugün bandajı da açılıyor, epey ilerleme katetti, karşısına geçip ellerini iki yana açıp, hoplayıp zıplayınca görüyor, ameliyatlı gözü. Allah'tan diğerinde sorun yok. bu şeker ne fena bi hastalık, resmen organları yiyor yaaa.


  • Dün akşam maçın ilk yarısında ancak toplanıp çıkabildik yola. Eve gelince kirlileri makineye at, geri kalanı yerleştir filan, maçın 65. dakikasına kadar oturamadım tv'nin başına. Durum 2-0'dı. Evin beyinden genel bi yorum alıp (ikinci yarı çok güzel başladılar ama yeniğiz, gol de yok) kahvemi höpürdetmeye başladım. "Benim izlemediğim maçı alabilir mi milli takım, sen şimdi gör golleri, penaltılara bile kalmaz bu maç" diye kasıla kasıla oturdum. Amaaaan bilmişim de söylemişim gibi, arka arkaya pozisyonlar, Arda'nın golü, Nihat'ın o an orada olmanın avantajını süper kullandığı 2. gol ve yine Nihat'ın altın vuruşu derken, heyecan zirve yaptı. Ne vakit uzatmalar oynanmaya başladı, dev Volkanın formasını bıcır Tuncay giydi, ben yere çöktüm kaldım. Bu çocuk kaç tane yer acaba, gol gelirse bittik, penaltılardan sonra milli takımın madara olduğu andır; diye konuşurkene maç bitti ooooh:))

  • Doğru dürüst tezahürat bile yapamadık, hatun illa salonda sizin yanınızda uyuycam diye ısrar etti, ilk iki golde hoplayıp zıplayınca, sarı kart geldi kikirikten:)) Biraz daha sessiz sevinecekmişiz, uyumaya çalışıyormuş:))

  • Gelelim esas bombaya. Artık evde 6 can olduk. 3 Kişilik mini çekirdek ailemize minik faremiz eklenmişti ilk. Şimdi bir de; eteğimizden ayrılmayan dünya tatlısı Pulpul Paytak ve yakışıklı karizmatik horoz adayı Çings Çings katıldı. İsimler tamamen kikirciğin seçimi, ama ben ikisini de çok beğendim. Aha işte bizim yeni bebeler:)))


  • Efenim Pulpul Paytak, kuyruğu kurtarmış bi ördek yavrusu, acayip evcimen, kedi gibi. İki günde kokumuza, kucağımıza alıştı, bebek gibi al kucağına sev yani o kadar:)) Ben avucuma alıp, başını okşarken bir yandan da ninni söylüyorum, maksimum 2 dakka, bilemedin 3; en derininden uykulara dalıveriyor şebek şey:)

  • Dediğim gibi Çings çings biraz daha soğuk. Karizmatik olmak kolay mı? Accık geride durdu ilk gün, ama şimdi o da takılıyor peşimize. Antredeki halıları topladık, ara ara sepetten çıkarıp, tura çıkıyoruz hep beraber. Ben ve Elif önde, Pulpul arkada, Çings Çings en arkada; alttaki komşunun kapıyı çalması yakındır:))

  • Bugünkü türkümüz yeşil başlı gövel ördek, bizimki sarı emme, olsun:)) Pulpulum, yavruşum, datlım gıymatlım, bundan sonra ninnin belli oldu paytağım:))

  • Tüm yorum yazan arkadaşları selamlıyorum, yenilere hoşgeldiniz diyorum ve Serap; bence de geç buldun burayı amma umarım çabuk kaybetmezsin can arkadaşım benim:)) Tek tek cevaplayacağım en tiz vakıtta:)

Yesil Basli Güvel Ordek - Gülsen Kutlu

DSC08155

DSC08208.JPG

DSC08212


Bu meraklı oburumun başı kel mi? değil, onun da bi fotosunu koyalım;

korkan, iğrenen bakmayıversin hııı olma mı? :))

merakli fare

Yorumlar

Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Kaynanan bandajları çıkartılıp aynaya bakınca

"ALLAAAM BU Bİ MUCİZE"diye bağırdı mı :))))

Civcikleriniz yerim sizinnnn
solar dedi ki…
öncelikle kayınvaliden için geçmiş olsun tekrar..

ya maçın zaten son 15 dakikasında bitti olay, fazla bişey kaçırmamışsın, ömrümden ömür yedi götürdü son iki üç dakika:) bizde de dayımlar vardı, gol olunca bağırdık kuzenim de tam uykuya dalacakmış, korkudan ağlamaya başladı, zor sakinleştirdik:)

bu fareleri hep sevimli bulmuşumdur ya, beyaz beyaz:)
uragan dedi ki…
biyo & solar;

Bilmiyorum ki biyocum, ben yanında değildim, o kadar ilgilendim, yimek pişirdim çeşit çeşit; o kısmı görmek elticiğe nasip oldu, bi gün daha dursaydım :)))
herkes de taktı bunlara, büyütte yiyelim diye, toptan cevaplıyorum; avcunuzu yalarsınız :)) (sözüm sana değil, yavruşlarımı görüp görüp ağzı sulananlara)
çok tatlı yaaa ördeeem; kayınpeder bizi oynarken dinlemiş içerden geldi, bunlar Elif'e alınmamış, b'ya alınmış diyo güle güle:))

****

solarım; sağol ablacım.
Diyorum ya ben izlemezsem kaybeder takım diye, bak ben oturdum arka arkaya geldi goller, ukelamıyım neyim?:)
Tuncay formayı giyince, çok korktum gerçekten, fazla sevindin uro, bak gördün mü bitti işte, dedim. Neyse ki gıccık hakem son dakkada başka gıcıklık yapmadı:)
*
Ankara yolu gözükmüyo mu hiç, gelirsen severiz hepsini beraber.:)
çok tatlı yemek yiyo, görmen lazım:))
Warrior dedi ki…
Evcil hayvanlar yönünden ev bayağı zenginleşmiş, yakında ticaretine bile başlarsın:)

Horozun duruşu amma asil! Cinsiyetini hemen belli ediyor.

Fareye gelince ise elindeki bisküvisiyle çok tatlı duruyor, insanın yiyesi geliyor:)

Ama kızın daha tatlı. Benim de yeğenimin adı Elif. O da çok tatlı ama o miyav hastası. Kısaca miy der...
uragan dedi ki…
Sorma Warrior, almayı planladığım beta'da gelirse, evdeki hayvan sayısı insan sayısını geçecek:))
**
erkek cinsi asildir mi demek oluyor ikinci cümle, biz neyiz asile mi?
bak ben sıkı cinsiyet ayrımı yaparım, ama kadınlar lehine, tersine de tahammülüm yoktur, baştan söyleyeyim :)
**
benim elifim de kedi hastası ama, ben eve kedi almaya korkuyorum, yavru hali neyse de büyüyünce ne olcak, sokağa mı bırakcam:(
**
bak bu yavruşları almadan önce, büyüyünce gidecekleri 4 yıldızlı kümesten rezervasyon yaptırdım:))
**
Warrior dedi ki…
Ben içinde kedi olmayan eve ev demem, kedi olmazsa olur mu hiç:)Bence iran kedisi alabilirsin, onlar zaten büyük olmuyor, bir de çok hüzünlü bakıyorlar.:)

Ankara kedisi de olur ama onlar büyük oluyor.Ama acayip asil hayvanlar kimseye eyvallahları yok gibi bakıyorlar (Yemek vermezsen verme sana sürtüneceğimi mi sanıyorsun, gider kendim avlanırım tarzıyla)

Diğer yavrular büyüyünce sorun olmaz. Horoz'dan pilav üstü, ördek'ten kızarmış ördek yapar fareyi de kediye atarsın (elindeki bisküvisini de yersin bu arada).Bak görüyor musun kedi almadıkça sorun çözülmez:)
Nane Şekeri dedi ki…
Benimde eve bir ördek yavrusu alma isteğim var.. Çabalamadım değil ama eşimi kandıramadım hala gölde beslediğim yabani ördeklerden biri peşime takılır diye umud ediyorum.

Sevgiler
solar dedi ki…
uraganım, geçen yaz gelmiştik akrabaları ziyarete, bu yaz da gelirsek muhakkak haber ederim sana, ankara yakınlarına ayak basarsam da haber verir, gelirim yanına:)

seninle oturup, şöyle güzel bir çay eşliğinde oğuz atay muhabbeti yapmak istiyorum:)
uragan dedi ki…
Warrior & Nane Şekeri & SOlar

Warrior kardeşim, senin bi gıccığın mı var bana, hani bi önceki yorumdaki cinsiyet ayrımına filan mı darıldın, nedir yani? Kızarmış ördek, pilavüstü horoz, kediye yem olmuş fare filan:))

Sen evinde kedi besliyo musun, bi de bakalım önce, ondan sonra "ben eve ev demem ev kedili olmayınca" dersin. :)
***
Nane Şekeri hoşgeldin, "al bi tane götür eve, bu takıldı peşime annesini kaybetmiş yazzıııık de" tamam işte. :))
Çok şirin bir şey yalnız, ben ördekler için hazır bez üretilmesini istiyorum, o zaman bağla altını sal eve:))
***
Solarım ablam; ne güzel olur yaaa.
Ama senle oğuz atay muhabbeti yapmeycem ben küsüm, hatırlatırım biz roman kahramanı değiliz ki deyip, tokatı basmıştın bi gün:))
solar dedi ki…
yapmışımdır öyle bir kabalık:)
ama cidden ben değilim ya, onların hikayelerinin sonları oluyor hep, benim hiçbir hikayemin sonu olmadı, sonu olduğunda da ben olmayacağım zaten; ne zaman bu kadar gerçekçi olduğumu ben de anlamadım:)

ben de kedi istiyorum, hatta baktım da birkaç tane, ama o sorumluluğu almaya korktum, biliyorum kendimi, sırf kedi evde yalnız kalmasın diye evden çıkmam:)
bi de kuş beslemiştim küçükken, öldüğünde kendime zor gelmiştim, ondan da korkuyorum..
uragan dedi ki…
ablasının soları;

Ne kabalığı yaw:)
ama bak işte burada; http://moruragan.blogspot.com/2008/02/hkmsz.html#comments
*
ciddi bir sorumluluk, hele kedi filan daha ağır yükümlülük, aşıları, rutin kontrolleri filan zor yaw, yalnız adam işi.
*
açmıycan di mi blogu yoruma, yorum gördün mü cevaplamazsan kendini kötü hissediyorsun di mi?
Neyse ben de buradan yazayım; google aramaları tam tahmin ettiğim gibi çıkmış;
"herşeyi kafasına takan bir insanın hali","bat dünya bat blogspot","uykum kaçti iflasin eşiği" bunlar favorilerim:))
solar dedi ki…
heheh, unutmamıştım ki zaten, unutmuş gibi yaptım sadece:p

aynen öyle uraganım, bi süre daha kalsın böyle bakalım, açarım yine yorumları:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*