Zor gece

Yazmayacaktım aslında ya, bilgisayarın başına oturup, orayı burayı tıklayıp aradığımı bulamayınca ve şimdi şu an izini kaybetmişken o kötü rüyanın, neden bilmem dökülüverdim işte uluorta.


DSC05482

Dün bunun kadar karanlık bir gece geçirdim, dünyada yaşabileceğim/i sandığım en zor anları yaşadım rüyamda, ağlayarak uyandım. Saat bir buçuktu. Aklını yitirmek çok kolay bir şeymiş, tattım. Çaresizlik ve sabır, iki kelimelik izi kaldı rüyamın, ardından taşıyamayacağım yükü yüklememesini diledim mevladan.

DSC07863

Yüreğimi ezen rüyadan uyanır uyanmaz gidip; öptüm kokladım, açılan üstünü örttüm ve yanımda olmasına şükrettim. Onu koklayınca bahar doldu içime.

DSC07916.JPG

Biraz oyaladım kendimi, küçük evimin büyük sokaklarında dolaştım. Ardından düşündüm; yaşanan her acıdan sonra böyle kabuk tuttum işte. Kabuk tutan yaralarıma üzülmedim hepsini sevdim, garip ama o acılardır beni ben yapan. Kabuklarım iyice sertleşip düşmesin, ince ince yaksınlar canımı, istedim. En son mırıldanarak girdim yatağıma "acının insana kattığı değeri bilirim, küsemem /acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir"

Yorumlar

Warrior dedi ki…
"Acılardan geçtim,
şişelerden içtim seni,
için için yandım,
mum alevi gibi" (Acılardan geçtim şarkısı)

Çoook sevdiğim bir şarkıdır, acıya atılıp harcanan tüm insanlara...
uragan dedi ki…
İnsan isterse sarar yaralarını, kabukların kuruyup düşmesine izin verirse acı filan kalmaz ama insanın en büyük düşmanı yine kendisidir ki; açık tutmak ister yaraları, yetmez üstüne bi de tuz-biber eker:)

Dinleyeyim bakayım, şarkıyı merak ettim.
Warrior dedi ki…
Emel Müftüoğlu şarkısı.Bulursan bana da gönder:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy