uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

"Ağla Sevdam"

etiketler:

  • Tüm kabukları hiç acımadan kanırtıp kanatan, ezip geçen, insanın içini parçalayan, yetmezmiş gibi yakasını paçasını parçalama isteği uyandıran şarkı.

  • Her dinleyişte yarım kalmışlık duygusunu zirveye taşıyan, acının sonsuz olduğu ve sonsuza kadar aynı şekilde kalacağı hissini vermesi nedeniyle de sıkça dinlememenizi önerdiğim eser. /dost tavsiyesi.

  • "Ağla ulan işin ne" dedirten aaaalamalar topluluğu.

  • Yorumcu: Yusuf Taşkın, söz: Aysel Gürel

  • Türk sinemasına külllt diye düşen Ağır Roman filmiyle adını duyuran şarkı, ilk günkü etkisinden zerre miktar kaybetmeyen ender eserlerden biri.

  • Yıllardır en damar şarkılar listemin ilk sırasında yer alıyor. Zirveyi hakettiğini bir başka küllt diye çarpan Duvara Karşı filmiyle ispatladı. Filmin en can alıcı sahnesine cuk diye oturdu ve "gözyaşları sel olup aktı":)

  • En son geçen yaz Duvara Karşı'nın tekrarını izlediğimde dinlemiştim.
Yazarın notu: karar verdim ben de sözlük yazcam; aslında ekşi sözlük olmasaydı ben bu ismi kullanacaktım ama önce davranmışlar ne yapayım:)
İsim önerilerini bekliyorum, solarım sen purofeşınılsın bu konuda, deneyimlerinden faydalanmak isterim.
İş başvurularında yalakalık yapan tiplere benzedim yaaa; "çalışanlarınızın deneyimlerinden yararlanmak, yeni şeyler öğrenmek ve kendi birikimimi paylaşmak isterim" tarzı cümlelerin kokusu geldi burnuma bu cümleyi yazarken.
Çağrışım üzerine çağrışım oldu, ordan oraya atladım, atladım deyince de, daldan dala atla yaaar geldi aklıma
gittim ben, ıııy.
3 yorum:

ben de sesli sözlük diyecektim ama onu da almışlar bea..
o zaman ekşın sözlük olsun, ekşi çakması olduğu daha da belli olur hem:p

yalnız uyarmalıyım seni, sözlük işi fena bağımlılık yapıyor, ben sözlüğü bırakınca iki hafta kendime gelememiştim.. yani yazarken ocakta yemeği unutabilir, evi bugün değil yarın temizlerim diyebilir(o yarın ki her yarın yarın olduğunda yine yarın olur), akraba arkadaş ziyareti yerine insan ilişkileri konulu yazılar yazmakla meşgul olabilirsin. beyaz tavşanı takip edip eli boş dönmek gibi, what is the matrix he:)


Solar; çakma filan ne iş? Sen de mi uydun zamane diline bakayım:))
*
uyarını dikkate alıp, bu konuda bi daha düşünsem iyi olacak, zaten netin başından kalkamıyorum, o site senin bu site benim dolaşmaktan. :)


işte bak, güzelim türkçemi de ne hale getirmişler.. hep sözlük yüzünden, yoksa ben böyle mi konuşurdum ah ahh:p


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate