eski model abi, arada hararet yapması normal!

  • Dün "zalimler için yaşasın cehennem" yazdım ya hani; "zulüm sade soykırımla mı olur?" diye akşam vakti başlayan ve uzun süre devam eden bir düşünce silsilesinden sonra, gecenin ilerleyen saatlerinde "kuvvetle muhtemel ben de zalim olabilirim" fikri oluştu. Şimdi hangi aşamalardan geçerek buraya geldiğimi yazmayacağım ama (zaten istesem de aynı atlayışları yapamam) yaratıcı katında da bazı davranışlarım zulüm olarak kabul görmüşse (dilerim öyle değildir), mevla benim cezamı ahirete bırakmasın. Şeytanın dürtmesiyle yüzsüzlük ediyormuşum gibi gelse de,
  • وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنتَ مَوْلاَنَا diyorum, amin.
  • Zalim-mazlum elbiseleri, hayatın çeşitli evrelerinde aynı insan tarafından defalarca giyip çıkartılabilir gerçi, önce mazlum olursun, sonra zalim, sonra yine mazlum, sonra yine .... Böylece sürüp gidebilir. belki; demeliyim ama burada. yargı içeren cümleler kurmak zor, arkasında durmak lazım, duramadın mı al sana bi problem daha.
  • aslında şimdi durup..
  • yazmak istediklerimin ..

üf, sıcak.

kafa hararet yaptı, su kaynatıp yarı yolda bırakmadan, durup serinletmeli. Ne me lazım belki lazım olur sonra. :)

Solar kardeşimin "kararsız bünye" tamlamasını tam da buraya not düşmek istiyorum.

Yorumlar

Yaa aslında nasıl haklısınız, kötülükleri hep dışarıda başkalarında ararız, kötülük hep en kötüler, zulum hep en zalimler tarafından yapılır diye düşünüp kendimizi sütten çıkmış ak kaşık gibi görürüz, oysa bu kapasite meselesi bence, işte bu en zalimler mesela firavun, mesela, karadziç gibi adamlar zalimlik konusunda kendilerini aşmış durumdalar, onlara bakıp ta yok canım bizim yaptığımız zalimlikler de konu mu olur, devede kulak misali deyip kendimizi avutmamalıyız, herkes kendi çapında yapar yapacağını
uragan dedi ki…
hoşgeldin gülücüklerin annesi.
zulmettiğinin farkına varmadan ne çok zulmediyor insan, en çok da kendine.
solar dedi ki…
nayır, nolamaz, tanrım, yine mi o tamlama:p
uraganım, demekten bıkmadım halen, seni o kadar iyi anlıyorum ki:)
uragan dedi ki…
solar;

biliyorum.
ve iyi hissettiriyor bu düşünce.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy