uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Örtüzedelere / Örtüyüzedeleyenlere İthafen!!!

Haftasonu iki kına gecesi, iki düğün, bi düğün yemeği ve bi düğün konvoyunun altında kaldım. Ordan oraya koşturmakla geçti zaman. Eğlence işine çok soğuk bakmasam da, iki cinsin karışık eğlendiği ortamlardan oldum olası hazzetmedim, etmem, edemem!
Bu konudaki en net tavrım da, eşimin ailesinin tüm ısrarlarına rağmen, düğün yerine nikah da nikah diye tutturduğum zamandır. Kimse sana oynamayı yasaklamıyor ama çok eğlenmek isteyen uygun bir ortam ayarlar yapar bi kına gecesi, kurtlarını döker di mi ama? Gerçi şimdiki kına geceleri de bi alem. Kız kınası diye gidiyorsun, ortalıkta kadından çok erkek var, anlamadım gitti.

*

Konuyla ilgili olarak kayınpederim; "kadınlara gökte düğün var dense göğe merdiven dayarlarmış, sen de düğün gördün mü kaçıyorsun" der, ben de ona detaya inmeden "cinsim ben biraz" derim:))

*

Bir de bu düğün hadiseleriyle ilgili yazmak istediğim; kardeşim kafanıza silah dayayıp başınızı örttürmüyorlarsa, Allah rızası için her iki cinsin bulunduğu ortamlarda hoplayıp zıplayıp, taşıdığınız kıyafete ihanet etmeyin yaw. Örtün senin mahremiyetin değilse, yabancı erkekler tarafından izlendiğini bilerek çıkıp oyun havasında göbek atma rahatlığı gösterebiliyorsan, özetle örtün seni örtmüyorsa, niye bu sıcakta kasıyorsun kendini kardeşim. Örtmeme gibi bi seçenekte var. Yapmayın yaw, insanın içi kaldırmıyor, yapmayın!!!

*

Toplaşıp geniş bi yer tutsak, bu görüntüde tesettürlü hatunlara, buyrun yiyin için oynayın dilediğinizce, ama bi daha gittiğiniz düğünlerde lütfen en azından izleyici olarak kalın, desek; bi işe yarar mı acaba?

*

Al bak atıyorum sana oyun havası, oyna evinde, at göbeciğini, ama nolur dökülmeyin ortalığa ya, nolur!!!



Cekirge - Oguz
3 yorum:

Oh ohhhhh... Yandaaannn :)))

Ben sana daha da beterini söyleyeyim Uraganım..

Bir ortamda, oynarken iyice zıvanadan çıkıp başındaki örtüyü çıkaran ve bunu kalçasına bağlayıp iki fazla sallayan bir hatun da gördüm ben!!!

Yok yok, dediğin gibi, kesin "silah zoru" vardı onun bu örtü işinde!!


sevmiyorum böyle eleştiriler yapmayı ama, insan bazen de çileden çıkıyor. Yani öyle bir şey oluyor ki sonunda, onlar oynuyor sen utanıp başını eğiyorsun. :(
*
hakkaten beteri varmış, pes yaaa!
*
hicaba inanmıyorsan örtme be kardeşim, zorla değil ya!


Başı örtmek artık moda oldu Uragan... O yüzden örtünüyor insanlar.:P


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate