uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

şarap mahzende yıllanır / hey gidi kadir amca hey, dilerim hayattasındır.

Bir kaç gündür yoktum evde.
"ne ki şindi bu" deyip yine bi toparlama yapacağım ama önce bi evi toparlamak lazım:)
*
Samanpazarı ile atpazarı arasına gizlenmiş o muhteşem yerde -Pirinç Han'da- gramafoncu Kadir amcanın tozlu dükkanının önüne bi sandalye atıp, tamir edilmeyi bekleyen ve nice an/ı/ları iğnelerinde tutup işte bu şarkıların nağmeleriyle açık eden gramofonları arkama almış; bir bardak sıcak çayımın yudum aralarında -Kadir amcanın kaçak tütünle hazırladığı ve epey sert olduğundan içemeyeceğimi düşündüğü- nargilemin dumanını tüttürerek dinlemiştim ilk defa bu canım şarkıyı...
*
Dün gece eve gelirken kulağıma çalındı, dinlemek ve dinletmek istedim.
Aynı kaydı bulabildiğime memnun ekliyorum buraya, biraz sorunlu ama idare edin artık.


Sarap mahsende yillanir (K.HICAZKAR) - Zeki Muren
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate