• Bazen kendime çok şaşırıyorum, bundan beş-on sene önce -asla yapmam- dediğim bir çok şeyi hem de gönül rızasıyla yapar oldum. Önceden biri gelip, kayınvalidemin evini temizledim, şu işini tuttum bu işini hallettim" babından bir şeyler deseydi; cevabım -parası yok mu, tutsun birini, ne uğraşıyorsun?- olurdu. Şimdi birini tutmaya niyetli kadının evine gidip işini yapıyorum. Nereden nereye...
  • Ya o zaman yaptığım hamlıktı, ya şimdi yaptığım saflık, üçüncü şık ikisi de olabilir/olmayabilir.
  • Birileri için karşılık beklemeden bir şeyler yapmak, yıllar geçtikçe kazanılan bir davranış biçimi sanırım, bilmiyorum. Belki büyümekle ilgilidir.
  • Neyse işte, karışık mevzulara giresim yok. İki günü kakılmış modunda geçirdim, pişman değilim. Gene olsa gene yaparım:) ilk günün akşamı onca yorgunluğa rağmen, bir de altınpark turu ekledim, kikirik kızım pek bi eğlendi. Hele bu lunaparklarda ki salıncakların küçük versiyonuna da binince dünyalar onun oldu. Benimse aklımda mor ışıklarla süslenmiş, bir hayalin içinde olduğum hissi veren ağaç kümesi ve kulağıma çalınan eski bir tsm şarkısı kaldı. Keşke makine yanımda olsaydı, diye iç geçirmeyeli epey olmuştu bir de:)
  • Ramazan da geldi işte. Paytağı Ramazandan önce yeni yerine bırakmaya kararlıydım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Şimdi de "havalar soğusun, o zaman mecbur gidecek" diye oyalıyorum kendimi.
  • Hazır bahsetmişken, şimdiden söyleyeyim, vakit bulamam belki sonra, tüm ziyaretçi dostların ve tüm inananların Ramazan-ı şerifi mübarek olsun, Mevla bu sayılı güzel günleri hakkıyla geçirmeyi nasip etsin cümlemize.
  • Haydi selametle...


Yorumlar

Kuaybe dedi ki…
Senin de Urocan, amin..

Evet büyümekle ilgili.. Bende de oluyor ara sıra.. Ama bende erken başladı :P
uragan dedi ki…
ne güzel, sanırım olması gereken bu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy