uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Valla ben tutmadım:)

Kikirciğimin sayfasına bir sürü fotoğraf yüklemek öyle çok vaktimi aldı ki, ancak beş dakika daha kalabilirim bilgisayarın başında. Hızla yazayım;

Evvelki akşam balkonda, ayı gördüm, bi tuhaftı. Hilale benziyor ama altta gölgemsi bir görüntü. "Allah, allah dün dolunaydı, ne oldu şimdi" deyip izlemeye koyuldum. Yavaş yavaş daha çok görünür olmaya başlayınca, tutulma filan herhalde deyip, internete girdim, bir kaç yere baktım, hiç bir şey yok. İyice meraklandım ama izlemeye devam ettim, ertesi gün öğrendim ki parçalı ay tutulması olmuş, yanlış anlamadıysam dünyanın gölgesi aya vurmuş. Süperdi. Bu evi işte sadece bu nedenlerden ötürü seviyorum, sandalyeye oturup, ayaklarını uzatarak, ay tutulması izlenebiliyor :)

6 yorum:

biz de balkondan çıplak gözle izleyebilen şanslı çoğunluktandık:p
süperdi ya..


solar;
bak hele bak; ablaylan maytap geçilmez, dilin tutulur hııııı :))


harika resimler, teşekkür ederiz


Bende tesafüden gördüm ayı o şekilde. İnternete baktım birşey yok. Sonra oybirliği ile karar verdik tutulma olduğuna :) Harika bir olaydı.


gülücüklerim benim; bi teşekkürle olmaz, makineyi titretmeyecem diye anam ağladı :)


tedarik mucize; ben sık sık zamanı birbirine karıştırdığım için(evde her şey hep aynı olduğundan ya da saysam uzayacak pek çok başka sebepten..)
-ülen Ramazan mı geldi acaba?, yok bee 15 gün geriden gelmiş olamam herhalde- diyerek, nete koştum:)
muhteşemdi gerçekten ve hoşgeldin.
hiç yorum yazmadım ama ara ara uğruyordum bloguna, tubadan sonra senin de iyi haberlerini alacağımız günü bekliyorum sabırsızlıkla:)
dua niyetine, amin.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate