oradan oraya zıplayan bir yazı daha.

  • bir yerciklere gitmedim, evimdeyim.
  • yazmak gelmedi içimden daha doğru ifadeyle yazdım da düzeltmek gerekti, uğraşmak istemedim.
  • yine o taslakları düzeltesim yok, bu satırlar da diğerlerine benzerse taslak olarak kalacak.
  • geçen on günde çok fazla bir şey yaptım sayılmaz. şunu söyleyebilirim ki bol mangallı, bir o kadar bol yürüyüşlü günlerdi.
  • kikiriğe süngerbob'lu bir nevresim takımı aldık taç'tan, harika. kampanya olduğu için yatak örtüsü de hediye üstelik. çok eğlenceli bir yatağı oldu, sapsarı.
  • bir de internetten ara ara araştırdığım ama beğenemediğim için sürekli ertelediğim, çok fonksiyonlu bebek arayışımız nihayet bitti. harika sesler çıkaran bir bebek aldık kızıma. sütünü içince gazını çıkarıp uyuyor ve uyurken horluyor. nefes alıp veriyormuş gibi görünüyor, karnı inip çıkıyor. boyu tam 46 cm, elifin doğum boyundan 3 cm. eksik. kucağıma alınca elifin bebekliği aklıma geliyor sürekli, bi tuhaf oluyorum, ne zaman büyüdü bu çocuk?
  • bu süreçte iki kene hadisesi oldu. Ayaş yolu üzerinde yeşil vadi adında bir piknik alanı var, nurcihanlarla oraya gittik, geçtiğimiz hafta. akşam üzeri pulpul'a tutunmaya çalışan yavru bir kene yakaladık, kabusum oldu.
  • ertesi günü paytağı sabunla köpük köpük yıkadım, çok şükür bir şey olmadı.
  • bir kaç gün önce de karşı komşum, balkonunda bir şey bulmuş, keneye benziyor diye kavanoza almış, bana gösterdi. bariz kene. öğrendim ki, bir kaç bina ötemizdeki sitenin bahçesinde de kene bulunmuş, belediyeye göndermişler, kırım kongolu değilmiş.
  • ama tırstık bi kere. kendini korumak bir yerde kolay da, pulpul'a kene yapışsa ruhumuz duymaz, o kadar tüyün altında nasıl farkedeceğiz. sürekli irtibat halinde olduğumuz için de onu bulan kenenin bizi de bulması kaçınılmaz.
  • ne kadar acı da olsa,bir kaç gün içinde evimizin yakınındaki evcil hayvanlar parkına gidip görüşeceğim, alırlarsa oraya bırakacağım. Sık sık gidip görme şansımız olur böylece. olmazsa göksupark' tan birileriyle görüşüp, oradaki ördek sürülerine katılmasını sağlayacağım. bir şeyler yapacağım işte, mecburum. Elif'i ikna ettim aslında ama ben nasıl alışacağım bilmiyorum.
  • tabi paytak bizden sonra sürüye alışabilecek mi, o da meçhul.
  • dün babamı yolcu ettik almanya'ya, okullar açılana kadar orada. yaz kampında türk çocuklarına hocalık yapacak.
  • bir aya kalmadan da kardeş bilo macaristan'a gidiyor, erasmus mudur nedir, bu öğrenci değişim programları var ya, hah işte onunla, bir dönem orada devam edecek okuluna. iyi olur umarım.
  • tüm bunların dışında gündemden uzak kalmaya gayret ettiysem de, kapı komşumuzda yaşananları görmemek mümkün değil. bu konuda Mehmet Barlas'a katılıyorum ve "Türkiye bölgedeki her krizde taraf olmak zorunda mı?" sorusunu sormadan edemiyorum. Ve onun alıntıladığı Kissinger'ın sözünü paraflıyorum, "dış politika bir hayır işi değildir" biraz sabır yaa...
  • blogla ilgili olarak;
  • etiketlerimden fena halde sıkıldım, günlerden sonra bloga bakınca acayip derecede hayal gücünden yoksun geldiler şimdi. Ne öyle; hey gidi günler, depresif, tırlak vs. Şu sıralar en sevdiğim etiketim; ne ki şindi bu?. Kategorisiz, bir yere uyduramadığım, oturtamadığım manasında... ayrık otunu tut aklında.
  • sırf bu etiket mevzusu yüzünden arşivimi başka bir sayfada açılır hale getirip, yeniden etiketlendirme yapmayı düşünüyorum, bir nevi reset durumu yani. /olabilir de olmayabilir de, bakalım. "kararsız bünye" düştü zihnimin arama motoruna yine, çok sevim ya ben bu tamlamayı.
  • belki de eylülü beklerim, bir senesi dolsun yazık bu arşive.
  • ve gelelim "mesaj kaygısına son" listesine;
  • kikiriğimin son dönemdeki olumlu değişimi devam etsin.
  • foliage temanın xml'si yapılsın.
  • pul pul gideceği yerdeki diğer ördeklere uyum sağlasın ama bizi de unutmasın.
  • bu bünye, ruhunu hızla saran otuz yaş bunalımını hafif atlatsın.
  • on gün içinde alınan kilolar yine on günde uçup gitsin.
  • 2 gün süreceğini tahmin ettiğim ütü faslı 2 saat gibi gelsin.
  • ev işlerini yapmak; kitap okumak, film izlemekya da canlı yayın rejisinde olmak gibi bazen hızlı bazen ağır ama hep keyifli olsun.
  • çocuğum hep böyle neşeli ve düşünceli kalsın.
  • solar ve ben "nasılsın" diye sorulduğunda "iyiyim" demekten korkmayalım.
  • özlem evcağızını sevsin ve kolayca yerleşiversin.
  • ibrahim, yeni kelimeler öğrenmeye devam etsin.
  • Warrior, çocukluk oyunları yazılarına devam etsin, hatta seri yazsın.
  • biyonikkedi özel blogunda yazmaya başlasın.
  • kuaybe leylek sürülerini görmesin evine dönüp, günlük yazsın.
  • serap hep okusun, biz de onu okuyalım.
  • kısaca tüm ziyaretçi dostlar iyi olsun, iyi kalsın.
  • tüm sıkıntılarımız havaya suya rüzgara karışsın.
  • uragan selamını çakıp, kaçsın.
  • bu şarkı da biraz daha böyle çalsın.
  • okuyucu imla hatalarına bakmasın, yazı da taslak olmasın!

Yorumlar

solar dedi ki…
bir yere gitmemişsin ama hoşgeldin yine de..
***
bana çok uzun bir süre gibi geldi yokluğun, çok sevindim yeni yazını görünce:)
***
pul pul dan ayrılmak zor olacak ama sağlığınız daha mühim uraganım..
***
hayat bazen insanı fena köşeye sıkıştırıyor değil mi..
***
iyiyiz, heralde, daha da iyi olacağız, inşallah, naparsın, kararsız bünye işte;)
Alexandre Bey dedi ki…
Bol bol mangal sonra yürüyüş ne güzel ne güzel:)
Warrior dedi ki…
Biz de seni tatile gittin sanmıştık:)ama evet, tatile gitmişsin.Arada zihni de tatile göndermek lazım;sırf beden olunca olmuyo.

Bu arada çocukluk oyunlarımın hepsini yazdım, daha ne yazacam bilemiyorum:)

Ben de bugün yıllık izne ayrıldım. perşembe günü istanbula gidip, pazar geri dönecem. Bekle beni İstanbul (ve Alexandre):)
SENABERA dedi ki…
Zaten doluydum ismimi ve düşünüldüğümü görünce yaşlarımı serbest bıraktım.. Çok sağol canım ama henüz bir evim yok.. O evin kontratını iptal ettik. Ev alma girişimimiz başarısızlıkla sonuçlandı.. Hala ev arıyorum, sinirlerim pek iyi durumda değil. Dualarının devamını diliyorum....
uragan dedi ki…
ipli yorum katliamı/demiştim ama...

solarım, diyemiyorsun bak yine, bi kere de diyelim be adam gibi yüksek sesle mırıldanmadan, eh iştesiz "iyiyim" diyelim, diyebilelim.
***
alexandre bey kardeşim, sen okuyor muydun burayı, iyi ki mangal demişim :)
***
Warrior birader, tatil kim, biz kim?
orta halli bir türk ailesiyiz efenim biz, e malum her yere de gidilemiyor görüntü itibariyle :)
uygun ortam yaratan mütedeyyin abiler de kazıkçının alası, sınırsız içki veren otellerden bile pahalı bizim bu abiler.
*
Ben uzun eşek oynayan erkek arkadaşları seyredip, düştüklerinde gülmeyi pek severdim, he he.
***
özlemcim, üzüldüm bee.
ben de yerleşiyorsundur diye düşünüyordum, neyse hayırlısı olsun. en yakın zamanda dilediğin bir emkan bulursun inşallah.
SERAP dedi ki…
Okuyunca hemen taç'ın sitesine girdim ama o kampanya çoktan bitmiş.Yinede yarın gidip mağazada bakmak lazım o nevresim takımlarından.
***
Keneye dikkat ama abartmamak lazım.
***
Birde hazır aklıma gelmişken sorayım.Bir ara planlı yazıdan bahsetmiştin.Onun nasıl yapıldığını şu acemiye öğretirsen çok sevineceğim.
***
Sevgiyle kalın...
Alexandre Bey dedi ki…
Okuyorum tabi, yorumlayacak pek vakit bulamıyorum bu aralar ev tut eşya al falan filan:)
uragan dedi ki…
serapcım; taç nevresim diye arattığında ilk sırada çıkan nevresimevi.com adresine bak. kampanyaların içinde kampanyalı çocuk nevresimleri başlığı var, orada her şey var ama ben internetten almadım. sitenin güvenilirliği hakkında bilgim yok yani. Tacın mağazasından aldım, aynı desende kapitone örtüsü, çok şirin.
*
Yazını gönderi sayfanda yazdıktan sonra, tarih kısmına yayınlanmasını istediğin tarihi yaz ve yayınla de, o tarihte düşüyor sayfaya.
*
sevgiler selamlar bizden.
uragan dedi ki…
Alexandre bey, kolay gelsin, umarım tereyağından kıl çeker gibi halledersin taşınma işlerini.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy