Bayramınız Bayram Ola!!!

  • Bayram hazırlığı deyince, imkanı olan her anne gibi benim de ilk işim kızımın bayramlık cicilerini almak oluyor. Onları güzelce askılara asıp arefe akşamı başucuna koymak için hazırladım. Pabuçlarımızı da dolaba koyduk, arefe akşamı onlar da yatağın yanındaki yerlerini alacaklar. Mor kadife pantolon, mor hırka ve rengarenk cıvıl cıvıl bi bluz. Giydirip bakınca, kuzumun ne kadar büyüdüğüne şaşkınlıkla tanıklık ettim yine.
  • Bu bayram içimdeki çocuğa da bayramlık ciciler almak niyetindeydim, aslında hala niyetim var ama ne kalabalık var yaw, zaten alış-verişten hoşlanmayan ender hatunlardan biriyim. Kendime bir şeyler almak için o kadar sıkıntıyı yeniden çeker miyim bilmiyorum :)
  • Tokat yapraklarımız akşamdan ıslandı, evi toparladıktan sonra kocca bi tencere sarılacak. Tatlı düşünmedim şimdilik, belki kadayıf ya da revani yaparım, belki de hazır bir şeyler alırım onu da bilmiyorum:)
  • Bu bayram kardeşim bizimle olmayacak. Garip bi bayram. Anneannemler de köyde kalacaklar bayramda, aslında her yıl dönmüş olurlardı ama bu bayramı orada yapacaklarmış. Babam da bir kaç gün önceden babaannemin yanına gitmiş. Annem bayram sabahı yalnız olacak. Babaannem keçiören'de oturuyor, kayınvalidemlerde. Annemi alıp, şehrin öbür yakasına gitmek niyetindeyim, henüz karara bağlamadık ama aklımdaki bu.
  • Yine eş-dost-akraba ziyaretleri ilk iki gün, sonrası evde. Arzu eden buyursun gelsin, zeytinyağlı sarma ikram edeyim efenim. (bir de üşenip yapmaz mışım, gör bak rezilliği :)
  • The Pursuit of Happynees / Umudunu Kaybetme adlı filmi izledim dün akşam tv'de. Hem de tekrarıyla birlikte. Will Smith döktürmüştü gerçekten ve tabi şipşirin oğlu da. Yine ağlak bi akşam oldu yani anlaşılacağı üzere ama yakışır Eylül'e gözyaşı...
  • Gökyüzü de durmadı dün gece, bulutlar ağladı. Hoş bir dinginlik vardı havada, neredeyse huzur bile denebilir. Bu sabah altı sularında kara bulatların arasında incecik bir hilal vardı, ne kadar uğraştıysam da istediğim gibi fotoğraflayamadım ama uzun zamandan sonra içimde fotoğraf çekme isteği oluştu, mutluyum.
  • Yapılacak işler var, hava da ağır. Tam da "susalım karşılıklı" havası. En iyisi şimdiden bayram tebriğimi yapayım, içimden tekrar yazmak gelene kadar bayram biter filan da, ne me lazım.
  • Bayramınız Bayram Ola!!!


Yorumlar

solar dedi ki…
biz de temizliği bitirdik çok şükür:)
***
ne çabuk geçiyor zaman ya, baksana bayram bile geldi çabucak..
***
başından sonuna buğulu gözlerle izlediğim bir filmdi umudunu kaybetme, neyse ki sonu mutlu bitti, rahatladım:)
***
hepinizin bayramını kutluyorum uraganım, şeker tadında, şeker gibi bir bayram olsun:)
reklamlardaki hazır bayram mesajı tebrikleri gibi oldu ama idare et:p)
Kremali'nin annesi dedi ki…
Sizin de bayraminiz bayram olsun Uragan bacim:)

Minik hanimefendiye kimbilir nasil da yakismistir cicileri. Ben de bizim oglana fitilli kadifeden bir pantol aldim dun. Dikisleri kirmizi iplikten ve pek hos. Uzerine uygun birseyler bakacagim kismetse bugun/yarin.

Benim icimdeki cocuk hamilelikten kalma obez cocuk goruntusunu hala muhafaza ediyor maalesef. Almiycam ona bisey bu bayram. Once saglikli beslenmeyi ogrensin, sonra gelip elimi opsun, belki o zaman biseyler dusunurum:)

The Pursuit of Happyness filmini iyi hatirlattin; bir ara cok istemis ama firsat bulup seyredememistik. Hos bu gurbet ellerde yok bize 9 gunluk tatil matil ama bir firsatini bulup seyrederiz belki maaile:)

Selam ve sevgilerimizle...
SENABERA dedi ki…
Seninde bayramın Bayram olsun inşAllah....
Serkan dedi ki…
Tüm güzel insanların bayramlarıda güzel olsun...tüm dileğimiz bu kadar...
hukukçu birader dedi ki…
burada bayram kelimesi cok farkli sabah namazdan sonra bir bayramlasma yaptik ve herkes okula ve ise dagildi ne bileyim kendi acimdan bayram kelimesi cok farkli anlamlar tasidigi icin boyle olunca cok sasirdim aksam toplu olarak yedigimiz bayram yemegide olmasaydi bayramin butunlestirici ozelliginin oldugunu iyice unutacaktim yaa iste boyle uragan abla ben ama büyüklerimi arayip bayramlarimi kutladim degil mi sayin uragan:Dbugun ne oldu abla biliyormusun burada viktorla margit adasinda yuruyusden donerken bir turk turist grupla karsilastim neyse konustuk falan onlara bir adares tarif etmem gerekiyordu onlara "willamos"a binin yani tranwaya binin demem gerekirken macarca soyledim ve anladimki ben buraya alisiyorum ama sunu da anladim yarin persembe ve bir hafta daha bitecek halbuki hala pazartesiyi cok iyi hatirliyorum buraya alisinca zaman daha cabuk geciyor az kaldi be uragan abla degil mi:D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy