uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"
Şimdi profilime baktım, 30 yazıyor.

He heyt beeeee

Ne kadar büyümüşüm, dedim kendime

ama kendim de inanmadı

***

Hep öğrenci kalacağıma öyle inanmışım ki,

ya da tamamlanamadığından takılıp kalmışım.

büyüdüğümü kabullenmek zor geliyor

hep o talebe kız varmış gibi...

***

Neyse

yukardaki çiçekler kendi kendime otuz yaş şeysi / neysi?

bilmem

bilsem söylerim.

***

Aslında kendime bir şarkı bile çaldım.

"Dön bak dünyaya" bugün için çok anlamlıydı, tahmin de etmiş biri.

ekleseydim dinleseydi her gelen dedim ama olmadı.

imeem kapanmış, youtube'u görüntüleyemiyorum zaten, bir iki video sitesine baktım ama kod bulamadım falan filan feşmekan....

***

sessiz kaldı buralar, olsun hadi hep beraber

***


yalnız kaldıysaaan, kal kıp ta pen ce ren den biir baaaak

güneş aç mış mıı, yağmur düş müş müü

dön bak dünyayaa

dön bak dünyayaa




ek: yazıyı yayınladıktan hemen sonra kuzucuğum benden hediye paketi istedi, bir de banttan iki-üç parça kesmemi. sen gelme annecim, dedi. sürprizi varmış bana. on beş dakika sonra seslendi odasından.
-anne klarnetimin sesini duyduğun zaman odama gelebilirsin, dedi ve öttürdü onu.
ben giderken o da elinde paketi ile bana koşuyordu. doğum günün kutlu olsun annecim, deyip sarıldı boynuma, hediyesini verdi. Hemen 3 kağıda 3 ayrı renkte anne-kız resimleri çizmiş, yanına da kendi kolyelerinden birini koymuş küçüğüm. Kendi küçük duygu dünyası kocaman kızım benim :)


14 yorum:

dogum gunun kutlu olsun uragan ablam normalde buradan kutlamam ama kontor bitti arayamiyom sende anla beni elif'i benim icin öp enistemede selamlar iyiki dogmussun ve iyiki benim ablamsin be uragan abla ;(


ben ararım seni kara kardeşim bekle hemen arıyom.


doğum gününüzmüş.. kutlu olsun ozamn :) ve yazı çok tatlı... ;)


tekrar sağlıklı, mutlu nice nice yıllar dilerim uraganım.. kikirik büyüdükçe daha çok annesine benzeyecek bence:)


Yeni yasiniz hayirli olsun bacim:)

Surpriz hediyeyi hic de caktirmadan (!) hazirlamasi yetmezmis gibi, bir de ustune klarnet sesiyle ilan eden o minigi gozlerinden opuyorum:)


Solar'ın blog'da okudum, koştum geldim hemen:)

Doğum günün kutlu olsun Uragan, ileriki yaşamında Allah her şeyi gönlünce verir umarım:)

Bu arada kikiriğin ne tatlı olmuş maşallah, çok sevimli yaa:)


Doğum gününüz kutlu olsun. Allah sağlık ve esenlik dolu bir hayat nasip etsin efendim.


sevdiklerinizle dilediğiniz gibi bir ömrünüz olsun.


genç kardeşim diamandi sağolasın tekrar teşekkür ederim.


ablasının gulü solarım; bu doğum günümde beni en çok sevindirenler arasında sen vardın, tekrar sağol, iyi ki tanımışım seni :)
bana da öyle geliyor, kötü mü, yok be fena biri sayılmam, benzesin tabi kereta :)


kremalının annesi ayşe baccım, sana da çok teşekkür ediyorum, hiç çaktırmadı hakkaten:))


seratonin, sen misin şekerim, gözlerime inanamadım, yaşıyormuydun sen, nasıl sevindim yorumunu görünce:)
yaa, nası büyüdü hem de, insan şaşıp kalıyor.


alexandre bey kardeşim, teşekkür ederim, amin.
Nasıl gidiyor istanbulda ramazan, yazıp yazıp beni çileden çıkarıyorsunuz kardeşim, bu sene olmadı ama bi daha ki seneye Allah nasip ederse bir kaç günlük ramazan turu yapacağım İstanbul'a, kafaya koydum :)


tikkatsiz, güzel dua, amin.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate