mazaretim var asabiyim ben

saat 03:06

şimdi böyle saati yazınca aklıma,"saat dört yoksun, beş yok, altı, yedi, ertesi gün daha ertesi ve kimbiliiir" diye başlayan caanım livaneli şarkısı geldi, üşenmedim arattım ama dinletemeyeceğim imeem de yok, başkaca yerde aramak da canım çekmiyor bu saatte, isteyen bi zahmet bulup dinleyiversin canım.

Ne işim var bu saatte nette benim yaw?

el-cevap;

Aslında "mercimek çorba, zeytinyağlı taze fasulye, pilav, yoğurtlu patlıcan ezme, salata ve pudingden" oluşan, Ramazan başından beri hazırladığım en normal, utanarak söylüyorum ve de en az çeşitli soframdan kalkıp (ben niye bu kadar çok seviyorum yemeyi yaaa) , namazı eda edip, bol çaylı normal bir akşam seyrine bırakacaktım kendimi.

Hatta porselen demlikte, eriklinin içmelere doyamadığım muazzam suyu ve dahi bir tutam tomurcukla tatlandırdığım, yemeğe oturmadan az evvel önce demlediğim çayımdan bir kupacık içme imkanı da buldum aslında. (ne çaydı beeee)

İşte sonrası biraz karışık. Elifciğin yemem de yemem muhabbeti uzayınca onun tabağı hariç sofrayı toplayıp, "ibrahimle buluşma" mı alıp içerdeki odaya geçip uzandım. Tam birinci bölümü bitirmek üzereyken bütün yemeğini ennihayet bitirebilen kızım o yatarken yanında okuyabileceğimi söyledi kitabımı. Tamam deyip, geçtim hatunun yanına, geçiş o geçiş, günlerin uykusuzluğu beni öyle bir teslim almış ki, uyandığımda 2'e geliyordu saat. Telefonu da başıma kurup yatmıştım, 10 da kalkıp, namazı kılıp, çay içmeye devam edecektim sözde, olmadı.

Gitti caanım çay, bizim beg çaydan anlamaz pek. Varsa yok kahve ve çeşitleri... Yanarım yanarım da kıymet bilmeyen ellerde garip kalan çayımı içemediğime yanarım, gerçi attım ocağa aynı usül, sahurda artık, doya doya, oh misss....

Aslında canım sıkkındı epey ama girmeyeceğim o mevzuuya, hoş zaten girsem de çıkamam, neyse sabır.... Allah'ın bir hesabı vardır, deyip geçtim.

Yarın pardon bugün, saat dokuz uçağıyla birader yolcu; gergin, heyecanlı yelken açacak yeni ufuklara. Bakalım yolcu ederken ağlayacak mı? (he he, benim kardeşim biraz duygusal bi çocuk da, kime çekti bilmem)

Yeteeeeeeeeeeeeer be.
Aaaaaaaaaaaa.
Ben gidip yatsıyı kılem de sahur için bi şeyciklee hazırlayverem bari.
eeee ellerimden öper.

Yorumlar

solar dedi ki…
tomurcuk katılan çay ne güzel oluyor ya, dün ben de aynı şeyi abime söylüyordum, belki de senle aynı saatlerde içip 'bu çay çok güzel olmuş' demişizdir:)
***
erikli konusuna da katılıyorum, bildiğin su hepsi ama eriklininkini içtikçe içesi geliyor insanın.
***
ben de her gün çorba içip kalkıcam diye oturuyorum sofraya ama bugüne kadar uygulayamadım maalesef:p
***
domates çorbası tarifi buldum bi tane çok güzel oluyor, linki gönderiyorum sana da:)
уαѕємiη... dedi ki…
çayın yeri apayrı oluyor ya içilmez mi hele ki ramazanda

hayırlı ramazanlar olsun efendim
dikkatsiz dedi ki…
iyi burası. güzel.
okuyoruz yani. ama sık kullanılanlara filan eklemeye üşeniyoruz. gezerken gezerken hep karşımıza çıkıyor.
AYSUN dedi ki…
Sayfayı ilk açınca bembeyaz çıktı karşıma. Dedim uragan yine değiştirmiş galiba... Ama birkaç saniyede herşey eskisi gibi oldu:) İyi de oldu:)

Çay mı? Bir ben sevemedim bu çayı:P
uragan dedi ki…
toplu-yorum şeysi
tomurcuklu çay, hele ki erikliyle, oy oy oy :) gel demleyeyim solarım. sağolasın tarifler için,henüz sıra gelemedi ama :)
********
teşekkür ederim yasemin, "çaysız hayat, sağlam dişe benzer, çekilmez", diyorum :)sana da hayırlı ramazanlar.
********
her yere sızdım ben, dilediğin yerden ulaşabilirsin:), bu arada şablonunun hastasıyım, bir gün xml si yapılsın deyi ümitle bekliyorum, html ile uğraşmayı sevmiyorum da.
***********
aaaaaaaa, aysun inanamıyorum çay sevmediğine, görüşmeyelim bi daha lütfen :)
Valla ben birine konuk olduğumda tek bir şey beklerim, iyi demlenmiş taze ve sıcak çay, gerisi boş yani.
************
değişse mi, gitse mi kalsa mı, yoksa ara ara mı yazsa, her güne çevirse mi, ne olcek bu uraganın hali, bilmiyom ki

herkesin geçirdiği ilk yarıdan daha güzel bir ikinci yarı geçirmesini diliyorum ramazanda, bonusları toplamayı unutmayın, gidince lazım olcak:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy