Ramazan bereketi

Şimdi susup dinlemek gerekiyor sanki. Ben de kulak kesildim içimi dinliyorum. "O" na yöneldikçe, sanki daha çok duyuyorum içimin sesini. Hem de ne güzel şeyler söylüyor; ümitten, iyilikten, hayır hasenattan, sabırdan, yardımlaşmadan, merhametten bahsediyor.

Güzel cümleler duymalı ya insan içinden; nefreti, öfkeyi, kıskançlığı, tenkiti vs... daha az barındıran (keşke hiç olmasalar) latif cümleler duymalı. Bunun için Ramazan'dan güzel zaman var mı yaw:)

En içten ve de en coşkulu sesimle içimin en derin mağaralarında yankılanacak kadar yüksek bir tonla diyorum ki, hoşgeldin onbir ayın sultanı, ne iyi ettin geldin. Gelişinle nasıl bir kapı açtın bana ki o kapının açıldığı yolu izlemeye devam edersem varacakmışım gibi gelir, kendime yarattığım fırtıların sadece ve sadece "O" nun aşkıyla dineceği o yere.

***

İlk iftarımızda annem ve kardeşim vardı soframızda, ikinci gün eski komşularımız yardımcı ailesi. Ramazan sofralarının tadı çok başka elbette ama ah bir de oruçluyken "ne pişirirsek pişirelim yetiremeyecekmişiz hissi"ne kapılmasak ne güzel olacak. Bu sene için kendime söz vermiştim, misafirlerim olsun olmasın abartılı sofralar kurmayacaktım, -nihayetinde bir bardak su ile bir kase çorbayı içtiğinizde bile doyma hissi oluşuyor- ama şu ana kadar tutabilmiş değilim bu sözü.

***

Doğrusu ya bu Ramazan yazma imkanı olmuyor pek, geçtiğimiz sene sahur sonrası yazıyordum bu sene o vakti de doldurdum. Ama yine de imkan buldukça birikenleri döküp saçıp, sonra yine içime kaçacağım :)

haydin selametle...

Yorumlar

solar dedi ki…
fazla yorma kendini diyeceğim ama misafirlere mükemmele yakın bir sofra kurmadan rahat edemiyor insan değil mi:) yemekler artınca da dolap küçük saklama kaplarıyla doluyor:p

ramazan ayın mübarek olsun uraganım, hem bizim için hem de güzel ülkemiz için hayırlara vesile olsun inşallah.

meşgul olduğunu haber verdiğin iyi oldu, ben de meraklanmaya başlamıştım ne oldu acep diye, yine de arayı fazla uzun tutmamaya bak demek isterim :)
Ayşe dedi ki…
Bu mubarek gunlerde icimizden gelen ve bizi hayira, iyilige, yardimlasmaya ve diger tum guzel guzelliklere vesile eyleyen seslerin her daim devam etmesi dileklerimle....

Hayirli Ramazanlar....
Ayşe dedi ki…
bi "guzel" fazla olmus, neysem o da benden sen guzel e gitsin;)
AYSUN dedi ki…
Hayırlı ramazanlar uragancım... Ne güzel misafir ağırlayabilmen... Biz vakitsizlikten maalesef yapamıyoruz:(
uragan dedi ki…
solar,ayşe,aysun ; tek tek teşekkür ederim, sizlerinde Ramazanınız mübarek olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy