uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"
Af çıktı 95 ve sonrası hem de, 96 girişli olarak kapsıyor beni de...

Yine fena halde aptal yerine konmuş hissediyorum kendimi, olsun!!!
Hükümete feda olsun.
Vatana millete hayırlı olsun.


Çıkan ilk afta, omuz omuza olduğum yakın bir arkadaşım okula döndü.
İkinci de bir başka arkadaşım -son sınıftı o-, üç-beş dersi vardı peruk taktı derslerini verdi, mezun oldu. Bu üçüncü af, benim çevremde bi ben kaldım bi serap bu affı değerlendirebilecek. Ama sanırım o da benim gibi evinde oturmayı seçecek.

Yanlış anlaşılmasın kimseyi kınamıyorum, o gün de kınamadım, bugün de kınamıyorum, herkesin bireysel tercihi, sonuçları kendini bağlar. Üzülmek ayrı tabi. Ama bazı yerlerde "başörtü mağdurlarına af çıktı" diye başlıklar atıyorlar ya; memlekette başörtü mağduru kalmadı, onu söylüyorum sadece. Biz zaten işi mağduriyet olarak görmekten çoktaan vazgeçtik, biz dediğim bir elin parmağını geçmeyecek üç-beş sabit fikirli!!! Geri kalan arkadaşlar da zaten çıkan her afta azar azar döndüler okullarına.


0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate