kelebekler buraya da uğradı



Özlemcim, sağolsun listesinde bana da yer ayırmış, aldım kabul ettim dostluğunu :)

Benim listem az sonra...

*

Eveeeet işte benim kelebeklenecek listem;

Blog dünyasına ilk daldığım günden beri bi şekilde hep birbirimizden haberdar olduğumuz arkadaşlar var önce sırada.

  • Eskiden Yaban eriği diye bildiğimiz, sonra mucizenin anneliğine terfi eden Tubaya ,
  • Bazı konularda kendime çok benzettiğim ortak duyarlılıklarımızın var olduğuna inandığım, (efenim kimler de gelmiş çıstak çıstak, oooo Bünyamin bey'in eşi, İbrahim Berk'in annesi) benim eeen eski (taaa bücürden) blogger arkadaşlarımdan Aysuna,
  • Yine taaa o zamanlardan görüştüğümüz, azıcık yazmasam mailime davranan, "iyisin di mi?" yi asla ihmal etmeyen, yüzü güzel kalbi güzel, her konuda iyi niyetli kardeşim solmazıma,
  • Çıtı pıtı, mini mini, bırakıyorum dediğimde ağzı sitemli, yusufcuğun biricik annesi, ozan bey'in sevgili eşi (bak bu defa karıştırmadım) , şeker kız kuaybeye (sen aldın biliyorum ama yazmak istedim yine de)
  • Pek sık yazmasa da (hatta bi yazar bi sene kaybolur) sesi soluğu çıkmasa da, "yaa serotonin nassı solar, yaşıyo mu" diye ara sıra sorduğum, varlığını bilince rahat ettiğim can sıkıntısı uzmanı kardeşim serotonine,
1. yeni
  • Başını kitaplarından kaldırdığında:) hayata geniş çerçevelerden bakan kitapkurdu arkadaşım Seraba,
  • Güzel yemeklerin ustası genç kardeşim Melda'ya
  • Kendisini sona sakladığım, zaman sıralamasında da en son tanıştığım, pek çok konuda kapıştığımız ama yine de ortak paydalarda(neyse o paydalar:D) buluştuğumuz, en dobra blogger arkadaşım biyonikkediye,
2. yeni

Daha yeni yeni adımlamaya başlasak da bloglarımızı, özgür ruhlu kremalı bacıya ve marifetli hatun gülücüklerin annesine, de gönderiyorum.

Ne oldu şindi, başımız göğe mi erdi, hıııı bacılar?
Pardon Patagonyalı kardeşlere de göndermişidik unuttum, bacıları al geri, al geriii.

1. yeni, 2. yeni edebiyat dersi gibi oldu, neyse efenim. Sayfasına bu kelebeklerden konmamış olan, "vay hainler bak bana bi kelebek göndermediler" diyen, gidip okuduğu, yorum bıraktığı bloggerlara sitem eden, yetmedi içinden sayan sayıştıran her kim var ise (sanki dışından saysa duyacağız, konumuz o değildi bi dakka sus) onlara da gönderdim gitti :)

ve en son cüri özel ödülünü de karam'a gönderiyorum.

Yorumlar

solar dedi ki…
çok sağol uraganım:) kelebeklerini penceremden karşılıyorum, dostluğumuzun ve kardeşliğimizin bir ömür sürmesi dileğiyle:)
melda dedi ki…
oo teşekkür ederim :) bu mimi ilk duyduğumda benim gibi sitesine gelen yorumlara bile doğru dürüst cevap vermeyen birine kimse ödül vermez diye düşünüyordum ki bayağı bir ödül kaptım :) ya da herkes şu sesi çıkmayan garibana da bir ödül verelim elimize mi yapışır diye düşünüyor olabilir :P
SENABERA dedi ki…
Çok tatlısın Uragan!!

Bu arada, rica ederim efendim, teşekküre değmez.. Bana türkü bilem hediye eden blogcu dostuma değer..:)

Aaa bir de bu aralar kardeşe yapılan torpiller gözümden kaçmıyor, hatta sanki gözüme batıyor...:))
SENABERA dedi ki…
Blogcu değil, blog dostuma demek istemiştim, aklım torpillerde olunca, şaşırmışım..:)
uragan dedi ki…
amin solmazım.ne demek canım benim :D
*
ah gariban melda ah :D
*
özlem sen çok incesin yaa, kendimi kalas gibi hissediyorum bazen, seninle iletişim halindeyken :D(şaka bak aman ha)

o kadar olmasın mı, bi denecik kardeşimiz var, sizleri saymazsak tabi:)
Adsız dedi ki…
Yasaklandık lan uragan:(
Oh be dünya gözüylen sana da lan dedim ya gözüm dötüm açık gitmez gari ;P

Eee noldu şimdi Uro?
Bu kelebek yerine daha işe yarayacak bişiler göndereydin ya!
ne işime yarayacak bana bu kelebekler,benim yerime yemek yapcek mi?Çalışıp eve para getircek mi?Beni zayıfletcek mi?
Guru guru gadanı alıyım derler bizim köyde buna.

Valla şaka bi yana herkes birilerine torpil yapıyodu bu gelebek neyin şeysinde."Lan o kadar biyom biyom diyenler bana niye bişi göndermiyo" diye üzülüyodum.Ne varsa ortak paydada !(lan hakkaten ne bu payda :D)buluştuğum canım uromdan geldi.
Ağlayacam lan.
Ühüüühüühühhhüü

Biyo
http://biyonikkedi.blogspot.com

sansursuz.net den girdim
uragan dedi ki…
yaaa biyo lan, bak ben de dedim başım göğe erdi :)

ne varsa uro'da var gordün nü?
ağlama bacım bee.
Kuaybe dedi ki…
Sağol be Urganım.. Fazla kelebek göz çıkarmaz.. Aksine gözünü kamaştırıyor insanın :))

Çok teşekkürler..
sudakiizler dedi ki…
Ay çok duygulandım, ismim geçmiş, hatırlanmak güzel şey yahu, sağol Urangan'cığım.

Not: Yaşıyorum:P

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy