uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kikirik ile iremsu

etiketler:
Oyun oynuyorlar, iremsunun bebeği hasta, bizimki doktor, odasında bekliyor. Ben yan odada yatağıma uzanmış okuyorum güyaa ama kulağım onlarda.

iremsu odadan içeri giriyor ve telaşlı bi sesle

-doktor hanım doktor hanım bebeğim çok hasta kalbi pıt pıt atıyor, diyor.

benim ki kendinden emin ve gayet ciddi bi tonlamayla;

-hımmm, bu kötü bi şey sayılmaz hanımefendi telaşlanmayın, kalbinin atması bebeğinizin yaşadığını gösterir, diyor.


anne içerden kahkahayı basıyor, 'bu çocuk espri yapmış olabilir mi?'yi düşünüyor, çocuklar dinlendiklerini farkediyor, kikirik yüzünde muzip bir ifade ve biraz da kızmış gibi gelip;

-anneeeeeeeeee diyor,

'dinlediğini anladık böyle yapmamalısın' der gibi dönüyor gözleri :)


vesselam
3 yorum:

Evet evet bence de espri var bu cevapta. cocuklar bu yaslarda artik espri yapmaya basliyorlar, bizim Arda mesela cok esprituel bir cocuk olmaya basladi, bazen cok gulduruyor bizi. bir de duyduklarini uygulamaya calisiyorlar ya cok hos oluyorlar cidden bazen ;)

aa annesi sende ne dinliyosun cici kizlarin buyuk buyuk konusmalarini, otur kitabini oku be ya :D


Cok sirin ya! Kac yasinda ki bu esprituel kizimiz?

Ben de seneler once, anneme ve buyuk yengeme verdigim bir cevapla ikisini de dumur etmisim. Sanirim 4 yasindaymisim. Annem beni de alip buyuk yengemi ziyarete gitmis. Ben odanin bir kosesinde bebegimle oynarken, yengem "masaallah ne kadar da uslu" demis. Annem de "onun burda oyle durduguna bakmayin, evde bana kok sokturuyor" mealinde bir karsilik vermis. Ben de basimi kaldirip "yasli basli kadinlarsiniz, utanmiyor musunuz benim gibi kucuk bir cocugun dedikodusunu yapmaya?" diye sormusum! Buyuk yengem, Allah saglikli uzun omur versin, hala anlatir ve guler...


ayşe & kremalı bacım

ayşecim iç güdüsel, kulağım hep onda ne yaparsam yapayım. Anlarsın sen de.
İnsan daha sağından soluna dönmeyi başaramayan o mini minnacık şeyin espri yapmasını algılamakta zorlanıyor. Annelerine çocukları hiç büyümezmiş ya, çok doğru yani.
*
3 ay sonra 5 koca sene dolu dolu yaşamış olacak kremalı teyzesi.

sana da maaşallah yani, iyi vermiş sin cevaplarını :)
başkalarıyla onun hakkında konuşursam, anne sen de sana söylediğim her şeyi başkalarına söylüyorsun diye şikayet ediyor bu aralar. (Ki babası, dedeleri anneanne ve babaannesi dışında gördüğüm bir ya da iki kişi vardır, onlara da oturup anlatmam yani)Ben de baktım olmuyor, başkalarıyla paylaşmamı istemediğin şeylerin arkasından ekle, bu ikimizin arasında kalsın, diye dedim. Çözdük gibi şimdilik, en azından şikayetler durdu.

çocuklar büyürken ne güzel anılar bırakıyorlar bize :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate