uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

sabahın seherinde.

etiketler:
Sabahın ilk ışıklarıyla kahve içmeyi özlemişim sanki.
Yanıma da eski bir dostu aldım, Ankara'nın sabah ayazında ısıtmayan güneş ışıkları eşlik ederken bana, parmaklarımı ovarak yazıyorum bu satırları.
Niye?
...?

Yazıp yazıp sildiğim cümleleri zihnimden de kovarak, hep kızdığım bir şeyi yapıp aç karnına bir dilim baklava yuvarlayacağım ve gidip uyuyacağım sanırım. Sanırım çünkü uyumayadabilirim bundan kime neyse...

Bir de her neyse var ama onun konumuzla alakası yok.

Bol gezmeli bir bayramı ardımızda bıraktık. Pek çok akraba ziyareti yaptık bayramda. Yıllaar sonra babaannemi ziyaret ettim iyi oldu. Omuzumdan koca bir yük kalktı sanki. Kalabalık sofralarda bol kahkahalı yemekler yedik, güzel sözler ettik birbirimize. Beni çok mutlu eden bir haber aldım bayramda z. teyzemden. Öyle ki sesli sesli ağladım duyunca, en son ne zaman ağlamıştım mutluluktan bilmiyorum, önemli de değil zaten.

Dün de lunaparka götürdük kikirciği, ona adrenalini bir miktar fazla gelecek bir oyuncağa bindi. Kalbi hızlı hızlı atmış, öyle dedi. Atlı karınca, uçak, kano keyfi son olarak da beraber balona bindik bol çığlıklı. Balonda sırada beklerken, anne kalbim yine hızlı hızlı atmaya başladı dedi, endişeli bi şekilde. Korkarsan bas çığlığı dedim, bastı:) Ama çok eğlendiği her halinden belli oluyordu. Yetmedi babamız bize bir de şu pedallı yüzen araçlarla göl turu yaptırdı. Güneş bir yandan, Elif bir yandan içim ısındı hem nasıl. Sağol Ali kaptan :)

Akşam olunca da Nurcihanlara gittik oradan, Betül eşyalarını topluyordu. Konu konuyu açtı, saatler akıp geçti. Ben bu aileyi seviyorum yaaa. Kahveleri içtikten sonra bir bakayım şu fincana dedim. Bir gövdeden çıkan iki baş, biri beyaz biri siyah. Başka yönlere bakıyor ikisi de. Hayatın özü işte dedim, nefis mücadelesi. iyi de içinde kötü de. Bilal abi çok felsefi buldu yorumumu, bense çok realist.

İyi geçti benim bayramım, hanım hanımcık giyindim arefe akşamı ancak alabildiğim cicilerimi, sarı altından takı bile taktım. Annem görünce dedi ki, afferin bak ne kadar hanım hanımcık olmuşsun. Fazla sevinme, otuz sendromu ile bayram birleşti ondan, fazla sürmez dönerim salaş halime, dedim.

Dün gece Büşra, otuz mu b abla, mümkün değil, olamaz, yirmibeşten fazla olamaz dedi. O zaman yirmibeş olsun dedim, keyiflendim, sendrom mendrom kalmadı:)

Secdelerde küçücük olmaya devam, yalnızlık, yoksunluk hissi uğramıyor kalbime, elhamdülillah.

Bu saatte bu soğukta nası bir şey oldu bu post bilmiyorum, dönüp bakamayacağım da dondum üstelik.

Age of empires'da yarım kalan oyunumu bitireceğim sanırım uykum filan kalmadı zira, askerlerim karşı yakadaki düşman ülkelere taarruz için gemide bekliyor dört gündür. Emrin, tamam yaparım, bir önceki versiyonda allah allah da diyordu bunlar:)


Vesselam...
9 yorum:

hmmm bak zehra teyzemden aldigin haber neymis merak ettim bana hic birsey soylemediler ozelse bana mail at catlarim ben:)ohhh afiyet olsun cakmissin baklavalari ohhh:D artik gelince bende isterim bana ne:D valla iste kocaman ramazan bayramida gecti be abla valla gecti gerci burada bayram nedir anlamakta zorlandik ama neyse seneye beraber yapariz insallah


inşaallah kardeşim hep beraber olalım inşaallah.
Baklavaya gelince, ben o kadar marifetli değilim biliyorsun Esma kendine yaparken bana da yapmış sağolsun Sen gel de hallederiz, kırmaz ricamı.
Ben veremem haberi, canıma okur ooolum, anneme sor sen. :)


kahve özlenmez mi ya:)

ben de yaşını bilmesem en fazla 25 derdim senin için, minyon tip iyi ya, faydalarını ilerleyen yaşlarda daha çok anlayacağım ben de:p

age of empires.. usta, yaparım!! ben de gta'ya sarmıştım bir ara fena halde de geçti çok şükür =)


ağzından bal damlıyor ablasının gulü:)


abla haberi aldim deli oldum mutluluktan vayyy be dedim ankaraya geleyimde mutlulugumuzu paylasalim hep beraber:D


abulaa hukukcubiradere yazdim haberin olsun yorumlarini bekliyorum ona göre kardesini yorumsuz koma ama tabii basini oyundan kaldirabilirsen:D


not kikirik sayfasina giremiyorum davet gondermemissin oyle yaziyor gonder neyse bu davetide yegenimi goreyim:D


anlaşıldı tamaaaam, sayfana bıraktım yorum:) kimler biliyor orayı, dökül bakayım?


biraderdeki yorumunun altina yorum yazdim orada mail adresim var ok kaydet tamam mi abulaaa:D


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate