Zahir'den

Pek çok yeri alıntılamak istedim aslında, unutmama kendime hatırlatma adına, blog artık benim için hatırlayamadıklarımı arayıp bulma yeri gibi, insanın bu kadar kötü bi yakın hafızası olunca, hatırlatmaya ihtiyacı da oluyor.


Hepimizin yaşamın sanatçıları olduğumuzu Tanrı biliyor.Bir gün heykeller yapmak için elimize bir çekiç veriyor, başka bir gün resim yapmak için boyalar ve fırçalar ya da yazmamız için kağıt ve kalem veriyor. Fakat bir çekiçle resim yapamazsınız ya da bir fırçayla heykel. O yüzden ne kadar zor olursa olsun, acı çektiğim için bana lanetleme gibi gelseler bile, bugünkü küçük nimetleri kabul etmeliyim ve bugün güzel bir gün, güneş parlıyor ve çocuklar caddede şarkı söylüyorlar. Acımı geride bırakmayı başarmak ve yaşamımı yeniden kurmak için tek yol bu.


Zahir-Paulo Coelho-sayfa:311

Yorumlar

solar dedi ki…
tek kelime: süper.
SENABERA dedi ki…
:)

Ahh unutkanlık, bloğu hatırlatma sayfası olarak kullanmak, iyi fikir, bunu bende yapmalıyım..
uragan dedi ki…
solar & özlem

alıntıyı ekleyince sana ithaf edeyim diye geçirdim içimden, sonra vazgeçtim. ama beğeneceğinden emindim.

*

özlemcim hakkaten iyi oluyor dene, ama arama özelliği olunca şablonun daha kolay oluyor. :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy